![]() |
Hehehe, strakke actie! :D
|
Quote:
Charles Batenburg schat ik zo... BBS en Polo 1 in strak groen... Dacht dat ie manilla groen was/werd, maar dat is m niet geworden? |
Een man met een bril, zoveel weet ik wel, maar ik heb em niet naar zijn naam gevraagd :)
|
Quote:
Misschien wel jammer van het interieur, ik denk maar zo: Liever rijden met de springveren door de zitting heen dan in je ledah Recaro interieur in een gammel hok rijden :D:D Deze pic is mooi gemaakt niels! ![]() |
Quote:
Daar zit zeker wat in... :biggrin: Thanx! |
.
|
Quote:
Is idd van Charles / Polo1 op dit forum . Heeft al in mijn achtertuin gestaan en heeft binnenkort nieuwe velgen eronder ;) |
Wat komt eronder dan? Ik vond die er nu onder zitten er eigenlijk perfect bij passen
|
Ik heb me ook vermaakt op de meeting gister. Ik geloof dat die eigenaar met die bus op de meeting in hoogeveen vertelde dat ie de buitenkant net klaar had en dat die nu met de binnenkant verder ging.
verder nog wat fotooooooooootjes op www.vwfanatics.nl Groeten Oliver |
Quote:
Fuchs ... Meer zeg ik niet ;) |
he Alex, ik mis op lowdub wel een link naar hier trouwens ;)
|
de foto's staan inmiddels ook op http://www.vwmovement.nl
|
Quote:
![]() ![]() (fixed) |
toppie....
|
Quote:
hahaha Zit mijn vingers blauw te tikken om 24 replys in een half uur de deur uit te werken + de nodige privemail ;) Dan zit er wel eens een foutje in :) |
goeie meeting ,gezellig .1 minpuntje van belang GEEN EHBO TENT.heb dus met mijn kennis van zhkh een lid van polo club holland ,na flauw vallen bij kennis kunnen brengen ,mede dank aan pablo ,sjohn ,wendy,een mede werker van pon en de twins van poloclub holland ,hebben we hem verzorgd,naar het zieken huis kunnen brengen en is hij thuis kunnen komen ,hetzij dat hij na het terug koppen van de parking van ponb een hoofd heeft als en toverbal,maar hij maakt het goed .
|
Quote:
Dacht ik ook al, dat moest wel... je gaat een bus niet zo opknappen en dan het interieur zo laten! Nou 'eigenaar' succes ermee, want hij ziet er verder strak uit! :biggrin: |
![]() Is dit de jouwe Sabine? andere velgen dan dus? Ziet er goed uit!!! |
Yep dat is ze, en hijs ECHT laag, lager kan op dit moment in elk geval niet....
|
als je dit topic leest lijkt het wel een aircooled meeting...
ik moet zeggen dat er leuke auto's tussen stonden, maar bij Pon kom ik altijd meer voor de mensen.... |
All times are GMT +1. The time now is 19:58. |