Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Pon Dealer meeting. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3196)

Airtime 07-06-2004 14:00

Hehehe, strakke actie! :D

sjampoo 07-06-2004 15:15

Quote:
Originally Posted by Marco
Precies, vandaag heeft ie dienst gedaan waarvoor ie gemaakt is, zooi ;) vervoeren .....

Was die Polo 1 van jouw? Gaaf bakkie, ziet er echt goed uit, tijdje bij staan kijken nog

Charles Batenburg schat ik zo... BBS en Polo 1 in strak groen... Dacht dat ie manilla groen was/werd, maar dat is m niet geworden?

Heleen 07-06-2004 16:11

Een man met een bril, zoveel weet ik wel, maar ik heb em niet naar zijn naam gevraagd :)

Beetlefreak 07-06-2004 16:40

Quote:
Originally Posted by Niels - AirMighty.com
't was alleen erg jammer, van buiten oh zo mooi maar van binnen, alle stoelen geschurd, geen achterbank, de bekleding van de zijpanelen allemaal nog 'vies' bruin enz... ik neem aan dat de eigenaar er nog hard mee aan het werk is. dat was echt jammer... maar verder is ie erg cool :D

Misschien wel jammer van het interieur, ik denk maar zo:
Liever rijden met de springveren door de zitting heen dan in je ledah Recaro interieur in een gammel hok rijden :D:D

Deze pic is mooi gemaakt niels!

Niels - AirMighty.com 07-06-2004 17:05

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak
Misschien wel jammer van het interieur, ik denk maar zo:
Liever rijden met de springveren door de zitting heen dan in je ledah Recaro interieur in een gammel hok rijden :D:D

Deze pic is mooi gemaakt niels!

Daar zit zeker wat in... :biggrin: Thanx!

Sjon 07-06-2004 17:13

.

Gert 07-06-2004 17:18

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Charles Batenburg schat ik zo... BBS en Polo 1 in strak groen... Dacht dat ie manilla groen was/werd, maar dat is m niet geworden?

Is idd van Charles / Polo1 op dit forum .
Heeft al in mijn achtertuin gestaan en heeft binnenkort nieuwe velgen eronder ;)

Marco 07-06-2004 17:32

Wat komt eronder dan? Ik vond die er nu onder zitten er eigenlijk perfect bij passen

Oliver® 07-06-2004 17:33

Ik heb me ook vermaakt op de meeting gister. Ik geloof dat die eigenaar met die bus op de meeting in hoogeveen vertelde dat ie de buitenkant net klaar had en dat die nu met de binnenkant verder ging.

verder nog wat fotooooooooootjes op www.vwfanatics.nl

Groeten Oliver

Gert 07-06-2004 17:47

Quote:
Originally Posted by Marco
Wat komt eronder dan? Ik vond die er nu onder zitten er eigenlijk perfect bij passen

Fuchs ...

Meer zeg ik niet ;)

Tjaap 07-06-2004 17:52

he Alex, ik mis op lowdub wel een link naar hier trouwens ;)

Vw-René 07-06-2004 18:45

de foto's staan inmiddels ook op http://www.vwmovement.nl

Speedlaw 07-06-2004 19:10

Quote:
Originally Posted by Tjaap
he Alex, ik mis op lowdub wel een link naar hier trouwens ;)

(fixed)

Tjaap 07-06-2004 19:21

toppie....

volksaddiction 07-06-2004 20:15

Quote:
Originally Posted by Beetlefreak
Splaakgeblek op keversite Leon??? :D:D

hahaha
Zit mijn vingers blauw te tikken om 24 replys in een half uur de deur uit te werken
+ de nodige privemail ;)
Dan zit er wel eens een foutje in :)

serge pot 07-06-2004 20:15

goeie meeting ,gezellig .1 minpuntje van belang GEEN EHBO TENT.heb dus met mijn kennis van zhkh een lid van polo club holland ,na flauw vallen bij kennis kunnen brengen ,mede dank aan pablo ,sjohn ,wendy,een mede werker van pon en de twins van poloclub holland ,hebben we hem verzorgd,naar het zieken huis kunnen brengen en is hij thuis kunnen komen ,hetzij dat hij na het terug koppen van de parking van ponb een hoofd heeft als en toverbal,maar hij maakt het goed .

Niels - AirMighty.com 08-06-2004 09:43

Quote:
Originally Posted by vwmk1maniac
Ik geloof dat die eigenaar met die bus op de meeting in hoogeveen vertelde dat ie de buitenkant net klaar had en dat die nu met de binnenkant verder ging.

Dacht ik ook al, dat moest wel... je gaat een bus niet zo opknappen en dan het interieur zo laten! Nou 'eigenaar' succes ermee, want hij ziet er verder strak uit! :biggrin:

Tommy 08-06-2004 19:30

Is dit de jouwe Sabine? andere velgen dan dus? Ziet er goed uit!!!

Marco 08-06-2004 19:53

Yep dat is ze, en hijs ECHT laag, lager kan op dit moment in elk geval niet....

Tjaap 08-06-2004 20:02

als je dit topic leest lijkt het wel een aircooled meeting...

ik moet zeggen dat er leuke auto's tussen stonden, maar bij Pon kom ik altijd meer voor de mensen....

All times are GMT +1. The time now is 19:58.