![]() |
Quote:
:p :p :p |
Goh Sabine wat ben je strijdlustig haha
|
ooooh....stijn ze daagt je uit...wahaha ...stijn gaat het verliezen van een vrouw? ;)
sab...nothing beats a rallye... maar wel ff afspreken wat de winnaar(es) krijgt...ik stel voor dat als stijn wint...sab heel de dag in alleen een stringetje over een meeting moet lopen :D als sab wint...stijn dat moet doen |
Quote:
Ik snap heel de zin behalve dat woordje denken :D |
Ik wil anders best je uitdaging aangaan, maar dan niet met een VW.
|
de foto's zijn gemaakt van het uitelkaar liggende blok, zal ze morgen denk ik ff posten want vandaag heb ik geen tijd, als alles op rolletjes verloopt kan hij (dankzij bob) morgen weer inelkaar en weer blazen!!
|
zucht, zeggen ze wat over mannen ;)
Kan je Stijn wel king of the road noemen, maar zijn auto rijd tenminste altijd :cool: |
T'ja mannen zijn in de meerderheid wat auto's betreft, dus moeten de vrouwen waar er maar een handje vol van zijn, de eer hoog houden en de mannen in bedwang zien te houden, hahahahaha!! :p
|
Quote:
:p Stijn heeft wel ervaring met "vliegen" :D |
moehahahaha
|
Laat het hem dan gelijk filmen...kwil de achterkant van stijns zijn rallye wel zien :D
|
kom maar op :D
|
Quote:
Mag ik meedoen....Mag ik meedoen, maar dan wel een stukkie weg waar wat flinke bochten inzitten.... :biggrin: :biggrin: :biggrin: |
Een subaru of lancer evo dus....... Nee in bochten is dat niet bij te houden, vooral niet met 3 lekker schokbrekers...... :biggrin:
Dus alleen deelnemen met een VW! |
Quote:
dit schoot me ff in het verkeerde keelgat... Stijn kan idd alles zelf maken, en hij kijkt gewoon goed wat hij koopt. hij koopt geen rommel. En wat betreft die geldboom.... er heeft pas 1 set velgen onder die rallye gezeten hoor..... |
Quote:
Ik heb geen Subaru, Evo of wat dan ook....Gewoon een Gti...Is gek op bochten.. :D :D :D |
ooh sabine weet nog wel G60 in bennekom te staan waar jij het zeker tegen moet afleggen
ook G60 alleen dan nog meer gekieteld |
hey sabine kan je voor ons ook niet wat korting regelen
ben ook toe aan setje nieuwe wielen |
Quote:
Toevallig is bob nu in de wielen handel bezig via die vriend van hem, dus wil je wielen voor minder, pb bob dan ff!! (wel ff zeggen wat voor wielen je wilt, kan bob je gelijk de prijs door geven) |
Had "Bussie komt zo" niet pas een uitleg over PK's en topsnelheid ? Zo ja : kom eens op met die formule ..
Wist m vroeger maar schooltijd is al weer 20 jaar voorbij tussen mijn oren . Binas tabellenboek geeft ook al geen uitsluitsel :( |
All times are GMT +1. The time now is 07:51. |