Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Mijn oldskool Golf MK1 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=32554)

martiepartie 29-06-2007 10:57

nette bak!

Dat interieur ziet er uit alsof er nog nooit iemand op gezeten heeft!!

starsky 29-06-2007 11:48

Mooie auto hoor!

Uiteraard ook mooi kleur :D

Siem 29-06-2007 14:46

Zeer strakke mk1....

dw1986mk1 29-06-2007 16:47

mooie einzer ,interieur is echt max retro en de wielen zijn ook nice :thumbup:

en een mooi schroefsetje heb die zelf ook net gemonteerd

barthez 30-06-2007 11:02

Nou na een Vrijdag avond klussen ziet de Golf of eigenlijk staat de Golf er weer heel anders bij. De schroefset zat er binnen 2 en half uurtje onder, was vrij simpel allemaal eigenlijk.

Maar fijn hier alvast wat foto`s .

Radio hebben we ook meteen ingebouwd was ook niet zo hele moeilijk, kwartiertje werk.

Nu dit allemaal klaar is gaat de auto donderdag voor de APK-keuring. Er moeten nieuwe kleppensealtjes op, distributie word ook vervangen en de brandstofleiding onder de wagen word ook meteen vervangen. Deze leiding is niet geheel volgens mijn veiligheidsnormen. :screwy:
Heeft nog suggesties waar je met de keuring ook ff op moet letten????

SlimMasterShady 30-06-2007 17:27

Ziet er goed uit!
Kijk ook ff naar de stofhoezen van de homokineet, als die gescheurd zijn wordt ie ook afgekeurd ;) maar dit zul je wel hebben gecontroleerd tijdens het plaatsen van de schroefset:)

Melvin 01-07-2007 10:18

En zorg dat de auto op de brug kan!! Dat is wel zo makkelijk en ook een vereiste toch?

Maar de schroefset heeft je auto veel goeds gedaan! Kun je nog een beetje fatsoenlijk rijden zo?

barthez 01-07-2007 11:19

Hij kan nu nog net op de brug, raakt de oprijplaten net niet.

Hij rijd nu beter als eerst, dat was ook met lekke voorste dempers, hij stuitert een klein beetje is niet hinderlijk erg. Heb wel auto`s gezien die meer stuiteren laat hem, ook op deze stand staan dek ik.

Der Typ Siebzehn 01-07-2007 11:28

Quote:
Originally Posted by barthez
Radio hebben we ook meteen ingebouwd was ook niet zo hele moeilijk, kwartiertje werk.

Wat voor radio als ik vragen mag? Een originele uit die tijd, 1977 dus?

barthez 01-07-2007 16:26

Nee geen originele, zou zo ook niet weten waar je die vandaan moet halen. Het is wel een oude stond hier op het forum te koop, heb hem van berendd.

barthez 05-07-2007 17:14

Tegenslag

De auto zou eigenlijk deze week worden gekeurd maar naar diepgaand onderzoek ;) blijkt dat de binnenschermen voor wat roest hebben.

Ze zijn op sommige plekken helemaal weggeroest. Maar niet getreurd hij word er weer helemaal bovenop geholpen. :D
De auto is nog wel gekeurd dus komt de MIVW meeting ook niet in gevaar.

Al met al een dag meer werk dus jammer maar komt weer helemaal goed. :thumbup:

Gr Bart.

cartman 06-07-2007 17:13

das een tegen valler maar goed dat het veder mee valt

Jazzblue 07-07-2007 19:43

Ziet er heel goed uit, is nog een dikkere Golf geworden.

barthez 21-07-2007 15:22

Soow topic ff omhoog halen, aangezien het hier erg rustig werd.

De Golf staat momenteel te wachten op een keuring.
Ik moet hier en daar wat plaatmateriaal vervangen en in deze tijd laat dat materiaal zeer lang op zich wachten.

Nou dan heb ik eerst wat andere bezigheden op gezocht om te doen.

Namelijk een setje ATS Classis en een setje BBS RM voor het polijsten.

Hier ff een foto van het moois.

Eerst zijn de ATS en aan de beurt om gepolijst te worden aangezien hier het meeste werk in zit.

Nou dat was het alweer.

Gr Bart.

ZOAB 21-07-2007 16:19

Ja strakke wagen.. Kan het zijn dat ik jou op SE heb gesproken?
Je woont dan ergens bij Dordt en Strijen in de buurt ofzo..? Ik liep in een polo vd organisatie (als vrijwilliger).

barthez 21-07-2007 16:24

Nee SE be ik niet geweest, en ik kom uit het hoge noorden namelijk Friesland, Harkema.

ZOAB 21-07-2007 16:26

Quote:
Originally Posted by barthez
Nee SE be ik niet geweest, en ik kom uit het hoge noorden namelijk Friesland, Harkema.

Ok, dan rijd er nog iemand rond met een Mexicobeige mk1 :) (goh :D )

barthez 21-07-2007 18:17

Juistem hier in het dorp rijd er nog precies dezelfde rond met enig verschil heeft hij verbreed staal.

Tsja wereldje is klein he. :D

cartman 21-07-2007 18:32

leuke velgen bart,je krijgt het nog druk in de bouwvak

barthez 02-08-2007 16:29

Gisteren ff ritje Zwolle gedaan samen met Cartman aka jan :screwy:

Waren van plan om een setje Pirelli velgen te halen.

Hier een paar foto`s vand de velgen.

Bedoeling is om deze geheel hoogglans te polijsten en de p`tjes opnieuw zwart te spuiten.
Iemand nog een set andere doppen liggen waar je zelf een alu plaatje in kan maken zodat je deze ook kan polijsten.

Had ook nog een set ATS Clasics liggen welke ik aan polijsten ben, en moet zeggen dat het toch wel aardig lukt.

Foto`s van de ATSen zijn er 3 moet er nog 1.

Sorry voor de slechte kwaliteit zijn gsm foto`s.

Gr Bart.

All times are GMT +1. The time now is 01:48.