![]() |
Update..
Nwe whitewalls zijn binnen.. Ontroesten bijna klaar...Over een week gaat ie naar buiten... Ready for the summer!!! grtz..Vic |
kijk aan klinkt goed.
ben benieuwt.. vanavond bij die van mij bumpstops in korten.misschien dat dat nog helpt.. groeten hans |
Dikke bus!
|
Dikke Partybus !!
en ik heb gezien dat jij een STUDIO BRUSSEL stikker hebt hangen in je bus !!!!!! :eek: :eek: :thumbup: STOERRRRRRR !!!!!!!!! :D :D |
@Jettameister...ik zweer bij StuBru..bestaat geen betere zender...donderdag nog bij optreden van Gorki geweest in Breda...Belgen kunnen niet alleen dikke wagens bouwen maar draaien ook goede muziek!!!
grtz..Vic |
Quote:
Stubru regeert :), zeg vic retro word denk ik de eerste keer dat ik je weer tref, druk druk ;). Zal ik de stickers meenemen? |
Quote:
is ook mijn favo zender !! :D en ik ben over 2j hier ook naar Gorki geweest en die Luc De Vos ROCKT man !! :D :cool: |
@Ernst....Is goed kerel..neem jij de stickers mee..ik de hoofdsteuebnen..welke wil je nu???
@ Jettameister...Hij rockt zeker die de Vos!!! grtz..Vic |
Deze bus is wel hééél cool :cool:
Heel mooi geheel :thumbup: |
Trouwens die Nintendo is ook wel behoorlijk old skool :rolleyes:
|
Quote:
Die twee 2tone en 1 bruine ;) |
Quote:
Hij (bruders) zelf ook wel :D :thumbup: grtzz! |
ff rollingshot made bij Miklo na retro...
http://www.teamvw-speed.nl/Gallery/...08/CIMG1537.JPG moet mn pica van de bus nog ff uploaden op picturetrail..heb weer wat extra goodies opgebouwd na mania.. grtz..Vic |
All times are GMT +1. The time now is 02:20. |