![]() |
EDIT ... foto's verwijderd ivm de geweldige positieve reacties. Ik plaats wel niks als je alleen k.. reacties kan plaatsen :screwy:
|
tja, daar moet je van houden............van die blauwe platen ook trouwens.
|
Quote:
goh... bedankt voor je leuke reactie :confused: |
Ik vind hem wel vet juist! Staat hem goed, hij moet eigenlijk alleen nog wat lager :P Veel succes ermee
|
Quote:
Hoho, jij plaatst het hier op een forum en vraagt (direct/indirect) daarmee om onze mening.... ik vind het ook niks sorry, originele lichten waren 10x beter... Tip: ga voor een mooie set wielen en verlaging, daar bereik je meer mee als met prullaria! |
Ik vind het ook geen meuk, die platen inderdaad ook niet. Heeft er verder niet veel mee te maken dat ze niet origineel op de auto zijn geleverd, maar ik vind het blauw niet bij de kleur van de auto passen.
De lichten... tsja. |
net karretje ik heb trouwens nog een 1.5 jb motor liggen mag je voor niks komen halen.
|
Velgen staan hem goed, en de gele kentekenplaten staan er inderdaad
mooier op met deze kleur. :thumbup: :thumbup: René (Tiefleger) |
thx rene :)
|
Quote:
:rolleyes: ehmmm...heb je het enigzins fatsoenlijk gedaan en de boel ook goed geconserveerd? Want in eerste instantie zoals jij het beschrijft hou ik m´n hoofd vast... :D :woowoo: |
Quote:
de ene kant zit al roest en wordt in het voorjaar een nieuw stuk ingelast. En vooraf bewerkt. De andere kant is de rand omgeslagen en is er nog ruimte vrij zodat het water weg kan lopen en is ingespoten met tectyl. Waar moest ik verder op letten dan ? Of anders doen ? :confused: |
Ats'en doen de auto goed:rock:
gele of blauwe platen, tja vind het allebei mooi/goed staan. De achterlichten zijn niet helemaal mijn smaak, maar goed het is jou auto en jou smaak :thumbup: Succes iig ;) |
thx siem :)
tja die achterlichten blijven onderwerp van gesprek. Ik zoek altijd nog de zwarte smoke uitvoering maar die is zo dun gezaaid... :mad: |
waarom niet de orginele? zijn zoveel mooier
Kvond ze zo in volledig rood eerst beter. |
Quote:
wilde een keer wat anders en dat rood vond ik toch niet mooi. Denk er nu aan om de originele zwart te maken. 's kijken hoe dat er uit zal zien. |
Quote:
Ik heb DEZE gevonden. Misschien heb je er iets aan.. :) |
|
www.in-pro.de
Die moeten ze kunnen leveren en er zijn genoeg In-prodealers in Nl. Succes met je project. |
thx :)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:29. |