![]() |
Wiellagers worden altijd per set geleverd. ik zou ze meteen beide vervangen.
|
ow, een week is wel lang voor een wiellager en wat ashoezen vervangen :screwy:
|
Quote:
Ik heb gewoon 1 wiellager gehaald hoor. |
Quote:
Ach ja, hij had niet zoveel tijd en ik heb gezegd dat ie het maar een beetje tussendoor moest doen om de kosten een beetje te drukken ;) |
Ach ja als het daarmee dan ook verholpen is.
Auto al terug trouwens ? |
Ben net even wezen kijken.
Lijstje voor APK was wat langer dan verwacht, oa moeten de rubbers in het voorste draagarmen ook vervangen worden. Tevens een lekkende remslang linksachter, en een schijf rechtsachter die flink versleten is. Ook trekt de auto flink naar een kant bij remmen/gasgeven. Het probleem waar dit topic om begon, zit volgens de garagehouder in het aanlopen van de rechter aandrijfas in de carrosserie. Heb hem wederom verzocht om rustig aan te doen en alles te maken....Zal wel wat kosten maar dat moet dan maar :D |
Aanlopen tegen de carosserie lijkt me er sterk. Heb de rechte aandrijfas eronderuit liggen, kan je foto's maken maar de krasjes zijn niet van dien aard dat je kan zeggen dat de aandrijfas telkens tegen de carosserie aanloopt. Verder is bij mij op de kokers helemaal niks van blanke plekken terug te vinden.
Weet niet hoe dit bij jou zit. Als de auto toch op een brug staat, wil je dan eens een foto maken ? |
Garage belde vanochtend, linkerfusee is ook gaar. Wiellager valt er zo in. Dat wordt dus ook vernieuwd....Zou dat er ook wat mee te maken kunnen hebben?
|
Fusee uitgesleten ? :confused:
Heb ik nog nooit gezien. Maar het oude lager is er dus ook uit komen valen ? |
Jep..
|
:sly: en niet verkeerd erin geperst of verkeerde lager?
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat een lagerhuis uitgesleten kan zijn terwijl het lager er eerst ingeklemd zit. |
Te lang met kapot lager doorgereden denk ik...
|
|
All times are GMT +1. The time now is 02:44. |