![]() |
Dank voor de toch wel redelijk zinnige reakties allemaal hier, ondanks dat ruilen tegen een lambo niet erg realistisch is :)
@ Alain, Tis maar net wat je zelf als leuk gaat beschouwen. Heb inderdaad wel een schuur vol met redelijk unieke wrakken. Feitelijk is deze golf samen met de chassisnummer 10 fox een bijna onvervangbare auto. Een barndoor kom je wel weer tegen, ook wel ouder en in betere staat, en die 67er 1500 (ori NL en fully loaded), 77er 1200J en syncro 16" enka (1 van 34) zal mss ook nog wel lukken.. Tsja lastige is dat het gewoon allemaal slechte (en dus idd HOKKEN) autos zijn...uniek of niet. Misschien eens tijd om het kaf van het koren te gaan scheiden.. |
je vergeet volgens mij nog een paar 'wrakken' Splitje :rolleyes:
|
Quote:
ken je nagaan...tis ook een 'luxe' probleem dat geef ik toe... :screwy: |
Kan me heugen dat er nog een type34, een type3 met 16V en een buggy staan ..
Ook bij mij gaat de bezem erdoor, en in eerste instantie een hoop "gekocht-voor-de-heb" onderdelen. Meeste auto's hier bevinden zich niet echt in verkoop staat, tenminste wil ik nog wat eigen geld terugzien. De RS is nu de eerste die het pand gaat verlaten, en daar heb ik toch wel de nodige naggies (vanaf eind Maart, want toen werd ik benaderd omdat er ooit ergens een foto van op internet gepost was) onrustig van geslapen, maar nu een juiste prijs binnen handbereik ligt wordt het alleen maar makkelijker. Kan met dat geld eindelijk weer eens wat gaan afmaken. |
Soms moet je het ene opofferen om het andere te redden :D
|
auto houden en zelf een museum beginnen geen optie?
|
Quote:
:D :thumbup: gekeken naar michel's collectie geen slechte optie :tongue: |
;)
|
Mwoahhh, kijkend naar de staat van de auto en het feit dat je nog meer "opknappertjes" hebt staan zou ik zeggen dat je hem beter naar een museum kunt doen.
Tegen de tijd dat je zin en tijd vrij krijgt om deze aan te pakken is ie zo ver weg dat restaureren een megaklus word. Heb het wel niet over schenken ;);) |
Ik zou hem aan hun verkopen , is idd een appart exemplaar . Mochten hun je het juiste bedrag bieden ....weg doen.
Zou er wel meer voor vragen dan dat jij betaald hebt. En vergeet niet de brandstof kosten en het kratje pils. :) |
Houden...in een speciale auto moet je gewoon lekker rijden en plezier van hebben. Zoiets moet niet liggen te verstoffen in een museum.
|
lekker rijden? dit ding is nog vele duizenden euro's van lekker rijden verwijderd...
|
Quote:
Nee man, ratlook is hip, choppen en rijden die hap. |
Ik zou hem in ieder geval in een dusdanige staat laten dat het museum er evt. in de toekomst nog wel wat mee kan aanvangen!
|
Quote:
Precies, maar standaard is zo'n ding niet om aan te gluren (mijn mening), zelfde geldt voor je nummer10 Fox. Ze worden pas leuk met een beetje verlaging en andere wielen, maar dat doe je dan weer niet omdat zo'n hok zo zeldzaam is .. lekker opruimen Split, en als je dan zo nodig een Golf1 wilt, is er zat aanbod in met bouwjaren waarbij het voor de 'bewaar'waarde niet veel uitmaakt wat er op of aan zit :D |
ik ken nog een verhaal van een man die beweerde een auto te hebben die niet in autostadt stond
een santana gl5 oid volgens vw kon dat niet. Toen het toch zo bleek was het aanbod er om een nieuwe passat uit te zoeken in ruil voor de santana. Heeft hij toen niet gedaan. Hij rijdt er nog mee rond :) |
Quote:
En terecht :thumbup: |
Die auto hoort toch eigenlijk gewoon thuis in het museum, het is een van de allereerst geproduceerde exemplaren ooit, van de eerste 2000stuks zelfs, no. 1883 om precies te zijn, het is dus niet zomaar een "hok", of een `83er waar er nog wel wat van zijn en waar je nog gewoon wat voor de fun mee kan rijden, die auto heeft gewoon teveel historische waarde, het is dus misschien toch beter dat je die auto aan het VW-Museum gaat verkopen, maar vóór afdracht aan hun wél goed laten uitbetalen ;)
P.s. gooi die vraag in het engels ook eens even op in dat andere, duitse forum, kijken wat ze daar zeggen ;) |
Quote:
Santana GL5 heb ik ook, maar denk dat ze in WOB liever de GX5 neerzetten. Net wat esclusiever. Check de PVW maar;) |
Dus Jurgen, wanneer je een nieuwe Passat wilt, breng je hem maar naar het museum :D
|
All times are GMT +1. The time now is 01:26. |