![]() |
Quote:
Klopt! Is vanaf nieuw van m'n buurman geweest. JeeWee (waar was ie trouwens??) heeft nog wel pics. met de komplete uitrusting. Incl. stickers en plastic tochtgeleiders op de ramen. Moet idd een 1 voor de 55.000 :) Moet zeggen nieuwe eigenaar heeft er al veel aan gedaan! Dak raampje was bijv, dicht gekit! :D |
Ja het ging er maar mal om weg :screwy: :D Waar blijven al die bbq foto's :D
|
mmmzzzz. heb echt wat gemist man....jongens jongens wat een dikke jetta's....die 10j wielen zijn ook UBER :woowoo:
|
Wat een top BBQ! Ik ben in tijden niet zo dronken geweest :cheers:
|
Het waren mooie tuintjes daar in Akkrum, of niet Daniël!?!?! :D :thumbup:
|
Olderaast hahah! Die taxi had wel wat verder mogen rijden, jeumig wat een eind sjouwen met gub z'n kampeertas :wink:
|
Voelde jij daar nog wel wat van dan... :eek: :woowoo: :D
|
Hahaha, ziet er zeker gezellig uit!!!!
Foto's zeggen meer dan 1000 woorden, hihi! Prachtige foto van Charlotte! :D |
Waar blijven Ytske haar foto's!
|
Quote:
:screwy: Ik heb zelf geen foto's van de bbq, ben wel knap bekomen van 't weekend :D |
heey,,
Ik vond het super het weekend natuurlijk niet die koude voetjes maar toen ik thuis was lekker droge sokken en schoenen aangedaan :D Vond het super geregeld mij complimenten!!! Wie weet misschien eens een x in dat MOOIE LIMBURG :redface: Groetjes Carolien |
Hey Carolien, mooi dat je het leuk vond! Leerde je ons ook eens echt kennen, en andersom :D
Was gezellig ;) Jullie zijn op de terugweg nog gespot door mijn ouders! |
En daar zijn ze dan.. De foto's...
We beginnen met 's middags rond 6 uur.. ![]() ![]() ![]() Het aansteken van de BBQ: ![]() En de vuurkorf... ![]() Het eerste eten gebakken (door de über BBQer Bernd!!) ![]() ![]() En de eerste drank wordt genuttigd.. ![]() ![]() De opzichter checkt of alles nog goed gebakken wordt... ![]() De 'koude' dames eten binnen: ![]() En de kinderen: ![]() ![]() Sommigen hadden hem al aardig hangen, zoals deze broertjes en Benji... ![]() ![]() ![]() Daarna even op de WipWap: ![]() ![]() ![]() ![]() Hylco bang maken... ![]() ![]() En dan tijd om te ouwehoeren: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Slaapt ie?? ![]() Toch niet.. ![]() Mr. Cool kan heel Cool kijken... ![]() ![]() Net als Benji.. ![]() Gub op 1 van zijn reizen naar de plee.. ![]() Bernd und Bernd ![]() ![]() Praten over auto´s (Jetta´s natuurlijk) ![]() EN vooral heel veel lachen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eet smakelijk.. ![]() Uitgeslapen of toch niet helemaal.. ![]() Dat was het dan.. Voor ALLE foto´s check http://s235.photobucket.com/albums/...mediafilter=all T was super gezellig dit weekend, moet snel weer eens. Johan en Siets, bedankt voor de goede zorgen tijdens de BBQ. Groeten van Gerben, Daniel, Antje, Bernd (NL) en Ytske |
Haha machtig!! Echt leuke foto's bij :D
|
Gelukkig hebben we de foto's nog :D
|
Quote:
En niet te weinig :woowoo: |
ook maar eens zou iets houden voor de mk1 of mk2 ;)
bbq is al tijd super. mooie fotos jongens en zo te zien was er niet veel bier ;) :D :D |
Ook niet te weinig zeg!! Ziet er ERG gezellig uit...
Vooral die laatste ook, de twee heren op de bank :D En deze: makkelijk zo'n kruk of niet Berend :D ![]() |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 19:01. |