![]() |
Jammer dat hij weg is, was een strakke golf.
Nu maar hopen dat de nieuwe eigenaar hem niet verkloot en vol hangt met spoilers en shit :screwy: |
Nee dat hoop ik ook niet, zou echt zonde zijn...
|
:eek: Dat je hem hebt verkocht !!!!!
Dat had ik niet verwacht ! Hopelijk is de nieuwe eigenaar er ook zo zuinig op ! Ben benieuwd wat er dan voor in de plaats komt trouwens ! |
veel succes ermee hoop dat ie mooi wordt het is in iedergeval wel een goede kleur
|
:crackpipe
|
:goodpost: :screwy: :screwy:
Niet normaal hoor, dat je die mooie auto weg heb gedaan erg jammer. Gr Ronnie hoop dat het een mooie auto blijft. En dat er snel wat nieuws op de stoep staat. |
Iemand misschien ontgaan dat deze jongens inmiddels deze auto heeft gekocht ?,ik dacht wel een waardige vervanger ;)
![]() ![]() ![]() |
Heb ik inmiddels ook een topic over aangemaakt :thumbup:
De witte golf is destijds ook nog ingevorderd geweest door de politie omdat ik werd aangezien op zaterdagavond om 21:00 uur op een landweggetje voor een Sjonnie-rijder. Hij maakte teveel lawaai etc. etc. en mocht hem laten staan op het bureau voor tech. controle. Erg veel complimenten over gehad door de verbalisanten die werkzaam waren op het bureau daar toen ze hem een keer in het daglicht hadden gezien. Inmiddels heb ik 1 v/d 3 boete's die ik er destijds voor heb gehad al terug gehad en de 9e mag ik voor de 2e naar de rechtbank. Ik ben het gaan aanvechten, en met succes dus. Had trouwens voor het uitlaatgeluid, 1-arm wisser en de raamband een boete gehad. Door de RDW is hij goedgekeurt met de 1-arm wisser, zonder raamband en met standaart einddemper. Daarna de RVS einddemper er weer onder gezet :D Tegenwoordig rijdt de witte NG-VV-61 helaas al een paar maanden zonder APK rond, hij werd laatst gespot in omgeving Amsterdam door een maat van me. Zag er nog nagenoeg hetzelfde uit, toch ben ik bang dat hij niet meer in dezelfde staat is als ik m weg heb gedaan, maargoed dit zijn puur vooroordelen :redface: De 20VT is trouwens alleen voor mooi weer, die staat nu ook lekker in de stalling, als daily heb ik om de maand zo'n beetje wat anders, nu een Polo 6n die ik hier niet ga laten zien, ik heb soms nog een beetje een foute smaak :screwy: |
da`s inderdaad een schoonheid..
|
All times are GMT +1. The time now is 00:39. |