![]() |
![]() voor bij de ramen. |
Opzich wel vet, als je met dunnen bumper's rijd.
Maar even goed thanks Ruurd. |
OK, ik ben er uit. Ik ga morgen ochtend naar me schuur en dan maar even kijken of ik de set kan monteren.
Daarna ga ik meteen even opmeten welke adapterplaten ik nodig heb voor de porkes...? En dan maar bestellen.....!! Laat wel foto's zien als het gelukt is. Gr Lars |
Quote:
Da's geen geld! |
Quote:
Nee dat dacht ik ook :D , eerst maar eens even meten en dan maar kijken of het wat is... :tongue: |
Gisteren even de Golf verlaagd.
Bij ons in de schuur. ![]() Na het verlagen. ![]() En het rijd echt geweldig ![]() |
ziet er goed uit zo !!
heb je nog foto´s gemaakt voor mij ? |
Dit wordt een hele dikke bak zo! Volgende meeting onze auto's maar even naast elkaar zetten denk ik :)
|
Netjes!.. Ik zal nog door moeten werken zie ik wel..;) Heb mijn golf gisteren gehaald, hopelijk kan ik van het weekend beginnen:)
Ik ben benieuwd naar je adapters, vooral ook naar de dikte, ik zal waarschijnlijk dezelfde moeten hebben. Grz Niels |
Quote:
Als ik er ben gaan ze zeker naast elkaar staan.....!! Moet eerst weten wat me schip gaat doen :D |
O,ja ik ben ook even aan het passen geweest voor de 17 duimers....
![]() ![]() Vond het zelf wel erg vet staan, zal alleen wel weer een eind om hoog moeten. Laat maar weten wat jullie er van vinden. Lars |
Zo op het eerste gezicht 'lijkt' het niet groot.
|
Quote:
Valt ook best wel mee hoor, maar eerst even wachten tot me adapterplaten er zijn en dan maar eens monteren :D Maar of je nou 7,5x15 BBS (bijvoorbeeld) rijdt of 7,5x17 Porsche immitatie, ik ben benieuwd of het allemaal wel mee valt. :confused: Lars |
Dikke auto zo...vooral met die porkers eronder..
|
Quote:
Thanks rene, Jij hebt ok niet te klagen denk ;) |
Lekker lekker maatje ! Ik ben verdomme benieuwd, wanneer komen de adapters binnen?
Zie je zaterdag in de schuur, kever klaarstomen voor apk toch? |
staat wel super die velgen alleen moet wel zo laag mogelijk.
|
Quote:
Ze ziten er gewoon tegenaan gedrukt, dus zitten helemaal niet vast. Het was even om te kijken of het mooi zou staan :tongue: Ik ga eerst even passen (volgend weekend komen ze binnen) en dan kijken hoe laag ik kan gaan. :D |
staat verder wel mooi een zwarte velg bij wit.
|
Ziet er goed uit! Ik denk alleen wel dat je je voorschermen moet bewerken als de adapters er tussen zitten. Ik ben bang dat het bij mij voor niet zal gaan passen als ik dit zo zie....
Grz Niels |
All times are GMT +1. The time now is 01:07. |