![]() |
Quote:
aha die ..... :thumbup: dan achter iets omhoog hangt nu in de poepert :D geen idee ....oud type grille zonder lampjes ? onderdeelnummer 191 853 653 A MG5 |
Quote:
Ja ik denk achter maar iets om hoog . Oud type grille idd die er orgineel ook in hoort , die er in zat was niet mooi meer zit zn biesje omheen ja dat biesje is ook wel eens rood . Standaard gl grille . Zal je vast niet meer nw kunnen bestellen . |
Quote:
onderdeelnummer 191 853 653 A MG5? beiboer ff bellen :D anders Otto ff :thumbup: |
Quote:
Sorry , maar ken ze beide niet . Dus er is nog wel hoop . :thumbup: |
Quote:
Eabe heeft ze niet heb allang gevraagd hij kon ze ook niet meer bestellen. Wel jammer wou ook graag 1 in die van mij :thumbup: |
Quote:
Otto ken je wel :D ...via via :D ![]() :thumbup: |
Quote:
Oh die jonge . mooi . :thumbup: |
Quote:
Ik had je gele verstralerje ook nog ff moeten hebb kon die er ook nog onder , volgende keer . :thumbup: |
Quote:
Ja daar zat ik vanmiddag ook al aan te denken, maar die van mij moet er ook nog onder kunnen we mooi even met z'n beiden erop prutsen :thumbup: |
Quote:
Sa gezellig , het word wel wat ha . :wow: |
Erg mooi met die wielen zo! :D
|
Quote:
Ja toch . :D |
komt niet doordat het een Jetta scherm is maar doordat het een NA 88 scherm is. die hadden klik strips en daarvoor was het plakwerk.
|
Quote:
Bedankt , vandaar die 2 gaten moet maar eens even kijken hoe ik die dafdek. :thumbup: |
leuk stickertje erover ;)
|
Ja zal eens even kijken of er ergens nog een mooi stickertje is .
|
Quote:
Heb nog wel een mooneye voor je liggen :thumbup: |
Quote:
Foto foto foto .... !! :eek: :eek: |
Pirelli velgen
Binnenkort mn pirelli velgen 15' polijsten en eronder zetten , moeten eerst even kaal gemaakt worden zijn op het moment nog van 2 lagen verf voorzien en de witte kleur vind ik niet mooi .
:thumbup: Lijkt toch beter zonder deuk en een paar andere bumpertjes . |
Stuk beter zo jonge met dat nwe spul erop , nu de velgen nog even en dan kun jij er eerst wel weer tegen aan gr .
:thumbup: :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 16:17. |