![]() |
Ook vaag is dat de biedingen op MP steeds weer verwijderd worden, maar de auto er nog wel op staat.
Jens |
Dat het een schade auto was, gemaakt is en nu op martplaats staat is niet zo gek hoor.
er staan honderden ex-schadeauto`s op marktplaats en wie weet rij ik zelf wel in een ex-totallosse auto of velen andere hier op het forum. Je weet het niet maar als de schade goed gemaakt is zie je het moeilijk en is het ook geen probleem. Als een schade goed gemaakt is heeft een auto gewoon weer de waarde die hij voor de schade had. Dat deze beste man de teller heeft terug gedraaid is een ander verhaal en is ook zeker minder netjes! gr |
Trust me, je wilt absoluut geen auto kopen die daar gemaakt is ....
In een ex schade auto rijden is niet erg natuurlijk, mits hij goed gerepareerd is. Heb zelf jaren in een crx gereden die 1x geparkeerd was onder een vrachtwagen (zelf hersteld) En 1 tip, als je dit soort auto's koopt, check of er NAP bij zit. Zodat je zeker bent van de kilometerstand etc! Ook bekijk het chassis nummer etc etc .... |
Hij staat nu op gereserveerd
Tsja.... Ik heb net ff een rondje emailen gedaan: de stentor (lokale krant in zwolle), telegraaf en trosradar. Het rare is dat ik me inmiddels net zo erg irriteer aan MP dan aan die gasten die de Lupo-km-stand teruggedraaid hebben... Jens |
Dat is ook niet zo vreemd met de ervaringen die je nu met MP hebt....
Het "betrouwbare" imago van MP word zo geweld aan gedaan, en dat hebben ze zelf in de hand. |
Jens, je moet maar zo denken, op 07-09-2049 is er vast iemand blij dat hij in 2008 opgelapt is, zodat hij hem voor z'n 50e verjaardag weer terug op de weg kan zetten, na natuurlijk eerst een uitgebreide technische controle en schouwing.
|
Waarom doe je geen aangifte als het jou zo hoog zit?
link Niet helemaal hetzelfde maar: Als jij via een advertentiebord in een supermarkt een miskoop doet/benadeeld wordt dan ga je toch ook niet zeuren bij de supermarkt? :) |
All times are GMT +1. The time now is 09:18. |