![]() |
|
Kijk, dat is nu echt super mooi ! M'n zwager had ook ooit zo'n corrado ,met die wielen en ik ben gelijk weer fan ! Goed bezig .
|
|
netjes!
waar komen die mistlampen vandaan; weet je dat ook? Ik heb ook een '92-er maar daar zit aan één kant een oud type mistlamp, nl... |
Dankje.
Mijn mistlampen komen bij ARZ-tunning vandaan, maar ze zijn ook nog gewoon verkrijgbaar bij de dealer. Ik weet niet wie goedkoper is, zou je na moeten vragen wat ze bij de dealer kosten. Bij ARZ kosten ze 129,95.- per kant. |
|
Ondertussen alweer aardig wat fijne kilometers verder ook maar weer eens wat nieuws voor de VR6 gekocht.
M'n Bumperlip was op beide hoeken gescheurd, was bij aankoop al zo. Kwam ik vorig weekend toevallig een splinternieuwe VR6 bumperlip tegen, dus deze meteen maar gekocht. Volgende week in m'n vakantie er maar even onder sleutelen. ![]() ![]() ![]() |
Wat een nette auto :thumbup:
|
Dankjewel, ben er ook best wel trots op. :)
|
Hier een paar nieuwe plaatjes, nieuwe VR6 bumperlip er ondertussen ook al onder geschroefd. Fluitje van een cent.
Ondertussen al zo'n 5000 plezierige kilometers gereden sinds de aankoop. Ga het Corrado rijden wel missen deze winter vermoed ik. Paar nieuwe plaatjes, na een dagje poetsen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu in de toekomst nog eens nieuwe luxe kentekenplaten. En wil graag de voorstoelen opnieuw bekleed hebben :) |
Echt een plaatje
|
|
prachtig ding, zo volledig origineel;
Speedlines zijn idd één van de mooiste ori. VW-velgen! |
Dankje, ja hij is nu op de verlaging na zoals die uit de fabriek is gerold.
Was toch wel een super model destijds, en kan voor het oog nog steeds best meekomen met de huidige modellen. :D |
|
Goed bezig Emiel, het is echt een prachtige wagen :thumbup:
|
Ja, prachtig,
weer zo`n voorbeeld, dat origineel ook mooi kan zijn:D |
|
All times are GMT +1. The time now is 22:27. |