![]() |
Ziet er goed uit! Ik heb interesse in de dorpels als deze goed zijn en de linker wielkastijst voor. Die 3 delen zijn namelijk kapot bij mij. Zijn deze nu misschien wel te koop? Ik heb wel een dikke lijstenset te koop/te ruil voor 3 deurs met dunne bumpers!
|
vind ik en hele goede ruil.. echter heeft de linker dorpel nu wat overspray... zal eens kijken of ik dat schoon krijg
|
Quote:
ja met jou: |
Die botsauto op het dak,, super!!
|
je komt eens thuis om 9 uur savonds en je verveeld je....
dus je maakt een stenciltje en gooit er wat andere wieltjes onder,.. ![]() ![]() ![]() :sly: :sly: overspray heb ik nog weggewassen, voordeel van een smerige auto,.. overspray zit op het stof en niet op de lak :woowoo: :redface: maak morgen wel betere foto's....... |
meer foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tis helaas het weer niet om een gat in je dak te zagen,.. |
vanmiddag weer heel wat roest aangepakt, kijken of het dit keer wegblijft (vorige keer was ik niet diep genoeg gegaan blijkbaar)
![]() |
vandaag lekker geklust bij alain samen met marc en wouter. heel veel gaatjes dichtgelast (ik kan zo goed bakken, croma is er niks bij :tongue: ) viel uiteindelijk niks tegen...
had geen tijd meer voor plamuur dus heb het even gesealed met verf allemaal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() achterkantheeft nog wat liefde nodig: ![]() omdat alain recht tegenover de sloop zit zag ik ineens dit: ![]() ff snel kijken dus.. zat nog veel op, maar de eigenaar had haast dus mocht er niks groots meer afhalen.. dit heb ik wel nog mee weten te snaaien... gratis ![]() |
stoer .... :D :thumbup:
|
en ik ben uiteraard lui, dus de gaatjes waren toch weer gaan roesten... dus bij stijn gestraald en in de zinkspray gezet...
|
Jaap Jaap Jaap :shame:
Wanneer gaat je auto eens naar de spuiter? :D:D |
echt niet...... veels teveel bekijks zo :tongue: positief of negatief. aandacht is aandacht ;)
|
Quote:
:thumbup: :screwy: :cool: Opzich ziet het er wel gaaf uit natuurlijk :thumbup: |
hij gaat echt wel een keer hoor.. maar eerst moet hij echt strak zijn. en aangezien ik aartslui ben, duurt dat nog wel even.
|
Waarom wil je hem naar de spuiter brengen? Hij rijdt er niet beter op hoor ;)
|
zelf spuiten... ik ga geen 2 ruggen neerleggen om een auto van 600 te spuiten
|
Quote:
Okay, die gedachte had ik idd ook ;) Succes! Kleuren al bekend? :) |
busje blauw mat erover en hij ziet er een stuk beter uit.
|
Quote:
Wat dacht je van blanke lak ;) is meer als genoeg :tongue: |
Haha ja ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:25. |