![]() |
heb zeker foto's maar nog niet digitaal.zal ze morge effe inscannen.
je moet de as ongeveer 2,5 cm vanaf de bevestiging versmallen,anders zit je met de verdikking van de as te klooien waar je draagarm in zit.Ik heb hem doorgezaagd langs een slangeklem en daarna een dikke bus er in geslaan om hem mooi recht te houden. Het is wel een volle dag werk maar zeker te doen mits je een goed lasaparaat hebt. |
Ik was al bijna vergeten dat ik intussen al twee assen versmald heb.Deze foto is van mijn "projekt".Ik heb deze as 8 cm versmald.Er liggen 4x15 stalen velgen onder met 135 smartbandjes.Het paste voor geen meter maar na veel slijpwerk zit het er wel onder.Minpunt is dat de benzinetank niet meer past maar dat is een probleem voor later.
|
Hoezeo drastisch??? Daar kom je een rotonde niet eens mee af :D
Mooi custom tankje erin, probleem opgelost :) |
Quote:
Oke, cool !!! Misschien dat ik het dan toch zelf ga proberen :D De assen van CSP schijnen een levertijd van maanden te hebben, kunnen 2 maanden, maar kunnen ook 5 maanden zijn. (net als met de straight axle kits voor spijl, gisteren Marco van slammedpanel gesproken....zit ook al maanden te wachten) Dan maar zelf klooien, kan die i.i.g. maximaal naar beneden, lager dan een narrwed puma as van CSP ;) Zie de foto's wel verschijnen, cool ! |
Quote:
Zo'n verhaal heb ik eerder gehoord, en daar wordt je idd niet errug vrolijk van... En zoals je ziet kan het heel goed zelf gedaan worden!! Vind het echt klasse werk dit :cool: |
Ja ja hoog hobbyistengehalte.. GOED MAN!!! zal ik dan vor de cabrio ook maar gaan experimenteren.....
|
Quote:
die moest toch standaard blijven ?? ;) maarreeh, als we een goed voorbeeld hebben gaan er wel minimaal een mannetje of 5 aan het versmallen denk ik !! :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:04. |