![]() |
Zo vandaag weer lekker aan het sleutelen geweest. en aardig gevorderd.
wat hebben we gedaan: Kop gemonteerd. en dat fijne #$%^spagetti gemonteerd... wat een kut pasvorm van race land gewoon een nieuw spruitstuik moeten aanpassen(lassen) en slijpen. alle aanbouw delen verder gemonteerd. (steunen,kleppendeksel,etc.) en de oude ''motor'' gedemonteerd. Morgen word de bak gemonteerd. en gaat de motor er in als het goed is... straks worden er weer foto's gepost! Greetz |
en je had niet zoiets, nu alles eruit ligt zet ik even de hogedrukreiniger op de motorruimte?
|
wel aan gedacht maar helaas geen stromend water :shake: waar we aan de auto bezig zijn dus dan wordt het vrij lastig ;)
|
zo vandaag is de golf weer op de weg.. :thumbup:
Alweer 50 km gereden dus lekker inrijden 500km lang. af en toe het gas erop en dan merk je toch wel dat de dikke inlaat de kr nokkenas en de spagetti echt hun werk doen. zo goed heeft het motortje nog nooit gelopen(denk beter als nieuw.) hij heeft door de veranderingen en ze nieuwe spulletjes veel meer koppel. gewoon heerlijk!!!! 1 minpuntje. de spagetti lekt nog op de verbinding onder de auto dit ga ik mooi maandag oplossen..... :D voor de rest lekker weer genieten om te rijden zonder olie stank en dat hij niet meer rookt..... (blauwe rook) geslaagd dagje al zeg ik het zelf :D :D :D morgen krijgt hij een lekker wasbuurtje. foto's volgen weer:D |
zo vandaag is de dagteller naar de 200 km gegaan en geen druppeltje olie hoeven bijvullen...... Normaal had er een liter in gemoeten...... maar gelukkig hoeft dat nu niet meer :thumbup: :D en nog even uitgeprobeert en wat een vermogen :tongue: zondag kunnen jullie hem bewonderen in goes op de meeting!!
Hou jullie op de hoogte! Greetz :D |
helaas :mad: het zou ook een keertje in 1 keer goed gaan :(
inmiddels meer als 1000km gereden en nu blijkt er ergens een scheurtje in de kop te zitten. gisteren een vers gereviseerde kop gehaald en die gaat er binnenkort dan maar weer op. :shocked: |
vanavond maar even een verse kabelboom opgehaald van een kr :thumbup:
en nog helemaal origineel en onverknipt. het is echt een plaatje al zeg ik het zelf. :D nu alleen nog het warmdraai gedeelte zien te scoren en dan wordt de pl eindelijk een kr. en dan hoop ik van alle afstel plaag geesten af te zijn. als het goed is wordt van de week de verse cilinderkop geplaatst en dan kom ik er hopelijk achter waar het euvel in gezeten heeft, en ofdat de cilinderkop ook wel echt gescheurd is. verder een vers setje wielen onder de golf gezet, nu alleen binnenkort nog nieuwe bbs logo's bestellen en dan is er weer een hoofdstuk af. sorry voor de slechte kwaliteit :redface: blijft een telefoon he. ![]() maar tot die tijd doe ik het nog even met deze logo's :screwy: :shake: |
hier weer even een update,
de kabelboom van de kr was toch niet helemaal compleet helaas :mad: kwamen we alleen achter toen de pl kabelboom eruit lag dus weer dubbel werk om alles terug te bouwen. verder na veel gedoe heeft de golf weer zijn eerste paar km's gemaakt en hij verbruikt nu ook geen koelvloeistof meer :D zaten een paar kleine scheurtjes in de kop tussen de kleppen en de bougie. dit is waarscheinlijk gekomen doordat we de verkeerde nokkenas ketting hebben gehad i.v.m. 2 type nokkenas ketting tandwielen :screwy: gelijk maar even een 2y bak gemonteerd en hij rijdt hiermee een stuk prettiger in zn 5 :thumbup: tot zover even de update, binnenkort gaan we de achterschermen uitrollen en dan komen er gelijk weer wat foto's. |
All times are GMT +1. The time now is 09:40. |