![]() |
Zal eens kijken maar ken verder weinig retro rijders..
|
Quote:
oke, kijk maar effe of je wat kan regelen... Heb er iig enorm veel zin in!!!!!:D Maandag gaat me nieuwe tank er in en word me deur gefixt... en misschien een herrie pijp :redface: :D :cool: |
Zo, gisteren een nieuwe GTI lip besteld dus vandaag monteren :D
Handig zeg als je in de automaterialen zit haha :D Weet nu niet hoe lang die lip het vol zal houden maar ja is ie kapot regel ik weer een nieuwe :) Heb ook al rondgekeken naar een Westmoreland front en heb al een embleemloze variant gevonden dus eens kijken of ik die kan scoren :) |
Zo'n lip kan wel wat hebben, ik reed er 1 cm mee van de grond en gebruikte hem dagelijks. De lip is nog steeds niet kapot :thumbup:
|
Kijk dat is goed nieuws :D
|
moet je wel VW plastic hebben en geen aftermarket.. kijk maar naar die VR6 lippen, ze lijken exact hetzelfde maar bij het eerste drempeltje scheuren ze compleet onder de auto uit.
|
Quote:
Als je zoals Jaap zegt, inderdaad een originele lip hebt (VW plastic) moet ie wel tegen een stootje kunnen. De mijne zit er nog steeds onder, zij het met een krasje hier en daar. |
Nou de mijne zit er onder hoor.. kwam pas vanochtend binnen bij de leverancier.. Goh echt handig als je alles tegen inkoop kan krijgen haha :D
Ik zal morgen wel ff een foto maken van hoe die eruit ziet.. |
Hier 4 nieuwe foto's gisteravond gemaakt op het Transferium in Leiden.. Auto is gepoetst en de GTI lip vind ik echt super staan eronder..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er heel mooi uit zo, ook met die Heckblende! Netjes, clean en simpel. Helemaal top.
Al hoop ik niet dat die kofferbak-decibel-tuning van de omstanders gaat afgeven op de Jetta... :P |
Leuke auto, mooie kleur :)
Jammer van de grille, past er niet echt bij. Tropic interieur is ook leuk! |
Quote:
Een oud-type grille met logo zou beter staan he... ;) |
lmfd :)
|
lmfd??
|
Mooie wieltjes,
Welke banden maat rij je... Lars |
thanx :)
Ik rijd op 165/45/15 |
ff bumpertjes poetsen en dan staat er helemaal top bij. Was best jaloers vandaag
|
bumpertjes poetsen? denk er niet aan.. zodra die naar de spuiter gaat komen er spliksplinternieuwe bumpertjes op, gewoon weer met chromen bies :D
|
Of je lapt deze op, beter dan imitatie zooi...
|
Quote:
Lijkt me fucking duidelijk :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 02:17. |