![]() |
Gisteren de nieuwe veerpootlagers binnen gekregen omdat het lager rechts nogal 'klopte', vandaag maar eens even ingebouwd...
Volgens mij zat er nog het eerste setje lagers in aangezien ze een cm of 1,5 platter waren dan de nieuwe :screwy: En een foto van de dikke lip op een ongewassen auto in APKmodus :) En ik was vandaag een gelukkig man :D Ik heb eindelijk een hoedenplank zonder gaten weten te vinden en in nieuw staat :wow: Zit alleen een beetje veel stof op... Nu wachten wanneer mijn velgjes aankomen :rolleyes: |
Netjes ding! Wees er maar trots op!
|
Dus je gaat toch door met deze? Nice, ben benieuwd naar de velgen!
|
Quote:
Hey Erik, Ik ga sowiezo door met deze. Alleen heb ik de plannen voor een turbo even van de baan gedaan ivm school :) Ding rijdt super en is echt heel erg zuinig :eek: |
Quote:
Dank je! Zuinig ben ik er sowiezo op, nette onverprutste corrado's worden steeds zeldzamer :tongue: |
Inmiddels zit er weer een verse apk op de corrado..
Ook heb ik gisteren mijn nieuwe velgjes gekregen van de postbode. De velgen zijn in een super staat, dat had ik echt niet verwacht :eek: Nergens stoeprandschade oid. Binnenkort maar eens de harten laten dichtlassen en dan omboren naar 4x100 :thumbup: |
Schepers Wheelservice! ;)
|
Quote:
Hoe bedoel je? |
Heel mooi
|
dat wordt wel een mooie combo denk ik :thumbup:
|
Quote:
|
Quote:
Hey Erik, Ik heb inmiddels mail terug. Bij dit bedrijf willen ze de velgen niet lassen en opnieuw boren ivm de sterkte van de velg... Dus mocht iemand nog een adresje weten dan hoor ik het graag :rolleyes: |
In de tussentijd heb ik ook nog een setje speakerkapjes op de kop kunnen tikken, ze zijn ook in nieuw staat :eek:
Aangezien ze niet meer nieuw te krijgen zijn en dat bij 9 van de 10 corrado's die gesloopt worden deze kapjes ook kapot zijn, was het een hele zoektocht... Ook heb ik vandaag de US knipperlichtunits van Mellyville binnengekregen :thumbup: Komende week maar eens netjes inbouwen als het wat warmer is buiten |
Het was vandaag een lekker weertje en wat doe je dan? Precies, de auto eens goed poetsen :D
Zo zag de corrado eruit voor de poetsbeurt... Na een grondige wasbeurt de wagen eerst een kleibehandeling gegeven. Zoals je ziet is een auto na een wasbeurt nog niet schoon :screwy: Na het kleien heb ik de wagen eens gepolijst met een licht schurend polijstmiddel, de wagen glimt een stuk beter maar nog niet alle poetskrasjes zijn er uit... Komende zomer maar eens een zwaarder polijstmiddel gebruiken , voorlopig ben ik echter tevreden... De adapters zijn ook binnengekomen deze week. Het was een setje voor Mercedes velgen en dus was de centreerring 10mm te dik. Heb het setje gelijk laten afdraaien naar Audi diameter... Vervolgens ook maar even de velgjes gepast, ik vind het wel geslaagd :cool: Ze staan achter echt breed in de wielkasten voor een 7j velg... Na de feestdagen maar eens een setje banden gaan scoren :rolleyes: |
welke maat banden ga je monteren?
Zal wel 185-45-15" worden of niet dan, of wil je ze er getrokken op hebben zitten, Nangkang heeft nu namenlijk ook de 165-45-15"banden te koop op autobandenmarkt, Kun je wel ultra laag gaan he met die maat.. Gr Ronnie ik ben eens benieuwd. Velgen zien wel erg mooi uit hoor onder de auto |
ik zal dan toch maar voor 16 inch banden gaan want 15 inch gaat nie passen :thumbup:
|
Quote:
Het zijn 16 inch velgen, dus er komen 165/40/16 op :thumbup: |
Ik ben erg benieuwd als het rubber er onder zit!
Goed bezig! |
ohw hahaha dacht echt dat het 15ers waren sorry voor het misverstand hahaha..
inderdaad dan is 165-40-16" het mooiste.. Gr Ronnie ben benieuwd,, |
Nice! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:31. |