![]() |
Jasper,wat had je dan met je kever?
|
Ik zou ook met afro pruik op komen... alleen mijn broertje is net verhuist en hij kon hem dus niet vinden... moet ergens in een een of andere doos liggen ...dus sorry Jasper?!?
|
Toen ik aan het rijden was, ging de radio het al slechter doen, en toen ik me licht aan wou doen deed die het ook niet lkekekr en ging de motor ook inhouden, en ik zat op hete kolen want het was al bijna, donker. Waarschijnlijk is de spanningsregelaar stuk. Dus ik leon gebeld of daar een oplader in de buurt was, en we moesten nog een paar KM., Toen kwam ik tot de super slimme ontdeking dat ik me zonnebril nog op had, dus ik had alweer wat meer licht, :cool: STOM, ( ik moet stoppen met drinken} maar ja die oude brillen zitten ook zo lekekr, dat je niks van ze merkt,
maar daar dus aan gekomen, was de accu dus absoluut op, en ik vond het ff te ver gaan om zonder licht teruug te rijden naar haarlem, dus ik mocht hem bij Stepan in Zevenhuizen voor de deur zetten. en zo was de eerste ovaal ervaring met de ACN, Dus was het toch besmettelijk dat van Sabien en Erwin, en ik hoorde dat er her en der nog wat kleine ongelukjes waren, maar ja wat we nu voor pech hebben , is straks weer allemaal op en top op VW Euro, De groeten maar weer. was wel leuk dat we met zes luchtgekoelde vanuit haarlem rijden, blijft altijd een leuk gezicht, en me driewieler viel ook wel op op de snelweg,,, :) |
Quote:
Ok ik zie het wel......mocht je verdwalen in 7huizen :rolleyes: heb je mn nummer.....suck6 |
Quote:
Leuk spierenbundel-beest man! ... maaruh lijkt mij wel zo'n tiep dat ie je auto sloopt als ie merkt dat ie op het dak moet zitten... ! |
Quote:
Huh... zaten die eronder... was me niet eens opgevallen!?! :cool: |
Quote:
Niet?!? Nou ja dan heb ik dat iig niet gemist... :D |
FOTO´S, FOTO´S & FOTO´S!
Hey mensen het was weer een geslaagde ACN!!
Foto's van gisterenavond zijn te zien op AirMighty.com!! ...enjoy! Hier alvast een voorproefje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Die Tatra stond inderdaad gisteren niet in 7-huizen, ik had hem ff opgegoogeld. Een collega van me wist niet wat een Tatra was. Dit was het eerste plaatje wat bovenkwam. Ik vind hem in ieder geval erg vet.
Kicke foto's, Niels! (Het verheugt me om te zien dat je mijn kever ook op de foto hebt gezet :D) |
van wie is die ge-pinstripe-te kever ??
is dat verf of el cheapo vinyl ?? |
Nice kenteken ;)
(leuk om net als volksrepairs kentekens te gaan sparen, zij sparen ..-..VR, ikke ..-..VA of VA-..-.. :D ) ![]() |
Het was zekers weer gezellig!
Alleen kut dat ik met de Polo moest :mad: en dubbel ![]() Ik moest ook nog vóór 9 uur weer weg :mad: :mad: Volgende keer beter............. :frown: |
Quote:
Ik weet niet van wie die is... maar het zat op deze kever en was echt verf :biggrin:. ![]() ![]() |
Quote:
Ik heb je idd ook niet gezien, ik was zelf weer erg laat op de ACN... agh spreek je op VW EURO wel weer! :) |
Deze is best wel heftig die T2A! |
was zeker gezellig oja sabine heb nog ff ritje gedaan met de rollator!!
zie de gallery moest helaas ook vroeg weg dennis,moest om 3.15 uur uit me bedje om te gaan werken greetz hanz www.keverfreak.nl |
De rolator rit (pic uit de volksforum gallery):
|
Quote:
Dat is de kever van Micheal, daar ben ik dus mee terug gereden naar haarlem Achterin, Super dinge, Nog orginele versnellingsbak en motor erin, en hij blijft gaan, Die Striping heeft hij zelf gedaan met een klein penseeltje, ook boven zijn kenteken plaat verlichting.. Zal ff de foto's kijken niels.. |
Ook wij vonden het gezellig..... De 4 halve zolen in een open 181. (Die legerbruine op z'n buik)
Was zeker de moeite waard om uit Brabant te komen rijden. We komen zeker nog een keer terug. Dan rij ik ook zelf met kever. Helemaal met die goede muziek en drank bovenin dat kleine barretje. Ze hebben trouwens verrekt lekkere sate in het restaurant zeg. Ook de show van de Politiebenz gaf een mooie vonkenregen. En wij ons maar afvragen waarom ze steeds meer boetes moeten uitschrijven. De auto's van hun leven niet langer meer dan 4 maanden. |
All times are GMT +1. The time now is 09:06. |