![]() |
![]() zo even een nieuw fotoke!! hoe tie er nu uit ziet na de zomer weer een nieuwe update |
Hé Ronny nog bedankt voor die tip over dat relais.
Nu geen problemen meer met starten :weak: . |
ja ron het probleem is nu weg!!! maar dat was van de tdnie he!!!
stuur je wel een bosje brandnetels |
Ja, lekker is dat..........................geef die maar in Klundert.
|
Heee vriend
Blijft een VETTE BAK :thumbup: En wat een mooi fototje! Hoe is het daar verder ? Gr Siep |
Quote:
heb de foto naar je toe gestuurd alles is hier verder nog rustig |
Erg netjes hoor! vind je wielen ook erg cool!
|
Quote:
voor my ook 2e bosjes :D enuu sjonnie kan je het hoofdje al zien??????/ :tongue: |
nee sjappo ik bel jou gelijk he!!! jij bent tenslote peet oom!!!
|
Quote:
ja dank je emiel heb jou legergolf net ook nog ff dekeken ziet er leuk uit zo |
Quote:
Peet oom :screwy: Die moeten het voorbeeld geven....lekker voorbeeld :crackpipe Hij kan dan wel naast de baby in de kinderwagen...... :tongue: |
ja idd de baby is hem zo voorbij gegroeid!! loopt dat roestig gebakje al ???
|
Quote:
Is aangenomen op uren dus kalm aan....... :cool: |
Quote:
ik hoorde nog wel dat je er morgen afschijt!!! van ga nemen :D |
Quote:
Als ie 2 klappen geeft rol ik hem naar buiten. :D Die haldex controller werkt niet en hij lekte bij de benzinedruk regelaar dus we moeten maar zijn hoe of wat. Wat ik van Corné begreep komt de oprijwagen ook mee. :cheers: |
He frikandel, hoe ist het met de kleine???
Al een mooi kinderzitje voor achter in de mk1 gevonden? :tongue: Heb ook maar is de Sletta hier gezet. Grtz, van Dijk. |
ja dank je wel!! ik ga in essen kijken voor een mini recaro ik zal zo je topic is ff opzoeken
|
He man,
Ook nog gefeliciteerd met de kleine (better let as net) :thumbup: Gaat alles goed daro? |
hee hugo ja alles goed hoor hier bij jullie ook ? ging je ook nog mee naar essen??
|
All times are GMT +1. The time now is 09:15. |