![]() |
Zonder bumpers is geen porum, heb je vandaag gezien bij MIVW.
|
:thumbup:
|
Tijdje terug nog zien rijden in Ridderkerk, toen volledig standaard.
Dit is weer eens wat anders, helaas geen tijd gehad om naar MIVW te komen. |
ja kan goed zijn dat je hem in ridderkerk tegen kwam werk daaro en me ouders wonen in ridderkerk.
|
Ik schrok ervan, op MIVW heb ik 'm niet gespot.. maar die foto's!
Waarom zou je alles eraf halen, het ding is nog in prima staat. Mooi origineel houden en een mooi wieletje eronder, niks mis mee! |
![]() ![]() zo hoort ie te zijn maar dan nog een mooie set velgen |
[spam]
![]() [/spam] |
gaat er op lijken, maar persoonlijk zou ik een wat minder voorkomende velg monteren. neemt niet weg dat dit netjes stond misha
|
Ik vind het toch nog steeds gaaf hoor die ATSjes.
|
Ik ook, blijft toch een van de vetste velgjes voor een mk1 :)
|
zo de bumpers zitte er al weer een tijdje op.
was maandag nog een steen tegen gekomen met het gevolg, dikke deuk en scheur in me carterpan. er zit nu dus een nieuwe pan onder daar heb ik gelijk een plaat onder gelast van 0.8 cm dus nu is die als het goed is niet meer zo snel lek ;) |
een plaat vam 0.8 mm?? dat is blik?!
|
gister gespot in scheveningen :D
|
![]() ![]() ![]() woensdag avond setje velgen opgehaald. ik vind het er wel dik onder staan. en de schroefset sta nu op ze laagst zowel voor als achter helemaal niets van draad over :( |
:thumbup:
Mooi laag A3 wielen zijn altijd goed, zijn bij die van jou de gaten dichtgelast of gewoon open ?? |
jah ik heb het altijd mooie wiele gevonden, en kwam ze voor een mooie prijs tegen op het forum.
de gaten zijn niet dicht gelast maar ik ben niet bang dat het fout gaat, zit genoes vlees tussen. |
dik wiel! en een nette wage
|
mooie wieltjes! ik zou hem lekker zo houden joh!!
|
Vette Bak, mooie wielen inderdaad! Ik weet zeker dat ik deze auto een aantal keer in ridderkerk heb gezien. Bij ridderkerk de rotterdamseweg richting de snelweg op a38 naar a15 richting b'drecht met die flinke hobbel in de flyover! Heb zelf een half jaartje stage gelopen bij DMS. Naast Benjan motoren.
Veel succes/plezier ermee! |
ja dat kan kloppe meestal rond 7 uur ofzo werk namelijk in ridderkerk:D
|
All times are GMT +1. The time now is 13:23. |