![]() |
Quote:
dan zit dat wel goed :thumbup: |
Quote:
Voor alle duidelijkheid. Bij een 'normale' hernia-operatie kun je inderdaad in veel gevallen na een week je rug weer 100% belasten (oke, ik weet nu dat jij een niet-normale hernia had). Ik weet wel redelijk waar ik over praat. Ik ben 100% afgekeurd voor zwaar lichamelijk werk door scoliose en word in de gaten gehouden ivm een dreigende hernia. Het is niet aantoonbaar ernstig genoeg om te opereren, ik vind het jammer, heb zolang ik me kan herinneren ELKE dag rugpijn. Excuses dat ik je situatie verkeerd heb 'ingeschat' en succes met het dikke project. Ik doe het boekie dicht, maar weer lekker ontopic! succes! |
Bedankt voor de achtergrond informatie henk. Ik ben niet alleen geintresseerd in je projecten maar ook in de mens Henk in tegenstelling tot sommige andere hier.
Mijn opmerking was dan ook meer uit voorzorg dan iets anders bedoeld. En zoals hier al eerder geschreven je zal de situatie zelf wel het beste kunnen inschatten met hulp van de doctoren. Ook van mijn kant excuus voor mijn misschien te snelle oordeel en conclusie. :redface: Succes met de gezondheid. :thumbup: Ontopic Succes met je project :thumbup: |
Mooi project !! Coole kleur.
|
erg netjes. kzal deze blijven volgen. :D
|
Mooi project weer henk! Caddy RS idee is wel stoer :D . Veel succes ermee, evenals met je hernia :thumbup:
|
succes met alles ;)
|
Quote:
:iamwithst |
Leuk ding. Ook al gebeurt er veel achter de schermen, jij krijgt het alsnog retesnel voormekaar..
Erg leuk om weer een caddy (aan) te pakken. Doe vooral rustig aan, je hebt maar 1 lichaam..:) |
Henk machtig ding die oranje caddy de plannen beloven veel goeds :thumbup: :thumbup:
|
.
|
Idd, een heel stoer idee van de Caddy RS! ik zou die stickers ook laten maken IMO. :D orgineel, en tof..
Ben benieuwd naar het eindplaatje, dat komt vast wel goed! :thumbup: |
ik lees weer veel bla bla bla????? jammer.
laat die jonge toch lekker zijn ding doen dan. mooie caddy geworden die stickers moet je vooral doen hahah mooi ik wil er ook altijd nog wel eens 1 en dan dikke wielen en op de grond altijd makkelijk vervoer. alleen moet ik er met ze'n 3en in kennen en das net niet genoeg stoelen hahah. suc6 ermee hulde |
Ach ja... ex-topposter René heeft in ieder geval een schouderklopje van M.I.V.W eraan overgehouden... ;)
Snap alle ophef niet... als het niet over de persoon achter de auto mag gaan ga je toch lekker Marktplaats of Google afstruinen? Wordt weer een dikke verschijning hoor... ervaar je het niet als een stap terug of beleef je gewoonweg meer lol aan dit type? |
Quote:
Zwarte wielen en zwarte striping met Caddy erin... hoppa.... |
zoiets
![]() vlug gedaan want is wat moeilijk op zo'n kleine foto... |
HELL YEH!!!!!! heel cool
|
dan ook wel de oranje rolkooi achterin, geweldig :D
|
erg koowl!!! :D superstrak dat oranje
|
met rolkooi :D
![]() |