![]() |
Zal morgen even een foto maken van de Lupo. Paar strooiauto`s tegen gekomen en ingehaald en inmiddels weer 1500km gereden na de vorige wasbeurt...ziet er weer lekker goor uit :rolleyes:
|
Idd..... Ben ook nog wat strooizout tegen gekomen dit weekend, afgelopen vrijdag nog gewassen..... Morgen weer aan de beurt! :D
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaat vuil !!!!!! :mad: |
ach kom op...... je moet hem ook een beetje gebruiken en je moet er van kunnen genieten. Als je niet wilt dat hij vies wordt, moet je hem in een garage zetten en nooit meer mee rijden.
|
|
bbs natrium ? :rolleyes:
|
3 dagen na het wassen...... :screwy:
![]() ![]() |
![]() ![]() dit is de auto van m`n buurman :D :D :D dit ben ik niet van hem gewend |
![]() ![]() ![]() er he! zal er weer wat werk aan hebben.. :rolleyes: maar wel gewoon door knallen met 13ers :D :D :D :D |
Quote:
ook voor mij een bekende passat :thumbup: |
![]() |
Quote:
:shake: |
Na een waarschuwing had ik al het kenteken en de achterlichten schoongemaakt maar hij is nog best vies
![]() ![]() Oja hij is groen:D |
Quote:
Ein Reich ein Volk ein Wagen...... En de "Reichsadler" uit de beruchte periode in de bovenhoek..... Gaat me eerlijk gezegt net even te ver. Maar dat maakt de auto wel smeriger :confused: |
Nogal triest om zoiets op je auto te zetten ja....
|
Zonde dat ik geen foto's meer gemaakt heb voor het wassen vanmiddag, ik vind de meeste auto's hier nogal meevallen :D
|
Vanmiddag gewassen? Dus jij hebt nu ook een ijsbaan voor je huis? :tongue:
|
|
|
![]() Even een binnendoorweggetje (bij Caron in Oosterhout). Vast is vast. Wist hiervoor niet dat Kia ook Sorento's verkocht met 4x4. :tongue: |
Voor iemand die zijn auto vaak wast is dit voor mijn doen al vies zat:
![]() En dan ook vies maar dan anders: Een "plaatselijk erg viesje" op een ride van Stijn: ![]() Silicone Roadkill plakkend op de motorkap, vies genoeg voor mij.... ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 02:17. |