![]() |
Quote:
Onze vrienden van Centraal Beheer hebben mij een leuke polis verstrekt.. WA+ met ruitschade, stormschade, diefstal en rechtsbijstand voor een zacht prijsje :) |
Vandaag de V-maxx schroefset vervangen door een TEC-tuning set van SKG.. een verademing!! Stukken meer comfort en ligt ook nog lager :D
|
kwam ik jou tegen vorige week zaterdag middag uur of half 5 bij rottevolle?
|
Nee Harkema! Daar kruisden onze wegen.. maar je zat naar rechts te kijken dus je hebt me volgens mij niet gezien :)
|
Volgens mij kwam ik jou vanmorgen tegen in Surhuisterveen .
Kan dat kloppen ? Zo`n auto valt gewoon op ! :thumbup: Hoop dat deze je eens een keer niet ontvreemd word :mad: |
Quote:
dus wel ... :D zag in een oog hoek , een laag rijdend golfje , te laat om de hand om hoog te doen :redface: dacht eerst aan de golf van Femme :D veel plesier van de auto :thumbup: |
Quote:
Die van mij staat lekker bij de kachel deze winter..... :thumbup: |
gave auto lekker zo laten niks meer aan doen
|
Leuk bakje lenny.
Snap-off stuurtje erin zou nu wel een idee zijn ;) Suc6 ermee kerel. |
Quote:
Hee wat doe je met dat v-maxx setje . |
Quote:
Klinkt goed Lennart maar daar willen we natuurlijk wel wat foto's van zien. |
Zaterdag gespot toen je langs de Dikke Draai cruisde: ziet er goed uit die kar van je. Die lage bandjes maken de velgen.
|
Mooie auto.
Denk zeker als hij gepoetst is dat deze er echt super uit ziet :thumbup: |
Quote:
Is reeds verkocht dude :) Quote:
Komt tzt wel.. als het weer beter is en de auto gepoetst is komt er een uitgebreide sjoet! Bovendien is m'n wijsvinger herstellende van een klein bedrijfsongevalletje dus foto's maken wil sowieso niet zo lekker :) Quote:
Zat jij in die witte jetta?? |
Yes, klopt als een bus!
|
Quote:
iets te grof schuurpapier ? :D |
cool mkII :thumbup:
|
@polopower: Gaaf! Gefeliciteerd met je aanwinst! Stoere bak :)
Quote:
Neuj.. iets met een stanley mes ;) |
Quote:
Bussen kloppen niet, zwerende vinders wel... vraag maar aan Lennart. :D Bussen sluiten. ;) Heel gave auto Lennart! De kleur is super! Had je dat topicje over die auto-tracker gezien? Niet om lollig te doen, maar misschien is dat wat voor deze. Als ie gejat wordt weet je tenminste waar ie is. Hoop dat 't niet nodig is, maar toch... succes d'r mee! :thumbup: |
Doe es een url? :)
|
All times are GMT +1. The time now is 09:51. |