Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Golf 2 "87 Retro Rat Project en Golf 2 16v PL WOB edition Project (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52979)

Pedaalemmer 02-04-2009 15:53

Wow, die 16 klepper ziet er echt heel goed uit, nog mooier dan nieuw!

kb2 02-04-2009 17:37

Inderdaad ziet er zeer goed uit.Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden hoe de rest van de auto eruit komt te zien.
Komende winter wil ik zelf ook gaan beginnen aan mijn 16v en voor het blok is dit een goed voorbeeld.
Succes met alles wat je er nog aan moet en wilt doen.

BartO 13-04-2009 19:38

Zo... ben weer terug van weg geweest :tongue: tijdje geleden dat ik weer is een updatje heb gedaan..

heb de laatse tijd nie veel kunnen doen omdat me daily, de golf 1.3 me een keer of 8 heeft laten staan.. dus die had wat aandacht nodig :rolleyes:
de carter onluchting op 2 plekken lek, de inlaat buis lek, het uitlaat spruitstuk lekte bij beide pakkingen( heb ook 4 tapends gebroken :screwy: ) en de temp sensor van het motormanagment defect en de ontsteking stond op 1 graden na ontsteking :screwy: ... Maar nu rijdt hij weer zo heerlijk.. en ipv 390 km op 50 L rijd hij 570 km! :cool:
Maarja dat is allemaal bijzaak :rolleyes: waar t om gaat is natuurlijk de 16V :D

ben druk geweest met onderdelen regelen! en de roest gaten in het motorruim dicht lassen! t ziet er niet uit als org. maarja ik had t nog nooit gedaan! nu staat ie in de primer en is opnieuw afgekit :D een deze dagen word ie gespoten!(foto's volgen!)

ben ik lkkr bezig aan de golf met Rob.. gaat me brug stuk :mad: (ja ik weet! ik heb een luxe probleem :cool: ) dus moest Rob het motor ruim in de primer zetten terwijl hij op een trapje stond :tongue: ... gelukkig heb ik een handige Pa die wel ff de brug kon fixen!...

Zo en toen was je 2 weken bezig... en bijna geen vooruitgang... :screwy:

Maar vanaf nu gaan we weer HARD :mad: want DER WORTERSEE RUFT!! hij moet rijden!!

Hier wat foto's:

Word vervolgd.....

BartO 16-04-2009 19:44

Zo maar weer is een Uppie:

Motorruim gespoten :D :

Binnenkort live op Worthersee! :cool:

Campion 16-04-2009 19:47

mooi werk!

BartO 24-04-2009 18:33

Zoo weer ff een beetje productief geweest :D

Foto's zeggen alles natuurlijk ;)

En ondertussen ff aan de 1300 geknutseld :cool:

Thanx for watching :thumbup:

BartO 03-05-2009 18:19

Voor de trouwe Fan's weer ff een uppie ;)

Ff flink aan de beun dit weekend!

Thanx for Watching! :thumbup:

Emiel 03-05-2009 19:00

impressive!!!

De Limburger 03-05-2009 19:11

erg mooi..

Edition-Blue 03-05-2009 19:12

Idd heel goed bezig !

jappie86 03-05-2009 20:36

die weet van aanpakken, ziet er goed uit! :thumbup:

Ronald 03-05-2009 20:49

Aha dit waren jou velgen die in de tuin lagen. :) Zat wel aardig wat schade op de randen had ik gezien.. Zijn ze al terug van de coater?

Verders complimenten voor de 16v. Ziet er gaaf uit.

Gr,
Ronald

BartO 11-06-2009 21:53

Zoo,

Hallo daar is tie weer ;)

Ff weg geweest.. schaamde me een beetje.. 2 en een halve maand kei en kei hard werken aan Gti en we hebben t net niet gehaald om er mee naar Worthersee te gaan :tard: Hij slaat nie aan :confused: maargoed.. we zijn er wel geweest en t was te vet! egt een dikke aanrader voor iedereen die een beetje VW gek is!!!!! :cool: 2700 km met me oude 1300 4 bak.. met jawel een goede 300500 km op t klokkie :thumbup:
was een beetje een gok, omdat t motortje niet helemaal goed liep.. maar toen ik de lamdasonde los had lieptie aardig :screwy: ook nog koelvloeistof lekkage gehad(3,5L op 100km) dat opgelost door een goedje te koop bij de pomp! verders geen problemen en zelfs de top getest!

Ook de velgen terug van poedercoat!

Maarja de foto's mogen niet ontbreken voor de fan's natuurlijk :thumbup: :

De Gti:

De 1300:

Tot Laters! :thumbup:

BartO 30-08-2009 17:41

Zo t is even geleden sinds de laatste post..
Ik dacht ik zal die ouwe tread eens onder t stof vandaan halen! na een tijdje zoeken had ik em weer gevonden op pagina 8! :rolleyes:

sinds ik weg ben geweest heb ik niet stil gezeten :cool:

DE GTI LOOPT :cheers: :cheers: :cheers: (Na bloed,zweet en tranen!!)

t grote probleem zat ik het alarm systeem, en in de massa van de computer voor de ontsteking en brandstof pomp!

Nu ben ik bezig met de apk! alleen kwam hij niet door de co test door een halve gare bougie(4000 km oud)! dus de lamdasonde meete veelste veel zuurstof en regelde hem erg arm af en de co was daardoor ook 1,7% :shake: maarja t komt nu wel goed en een dagje langer stilstaan kan er ook wel bij ;) hij rijd al exact 1 jaar en 2 dagen niet meer ;)

ik zal niet langer onzin lullen... we willen natuurlijk allemaal de foto's zien :D

Tot latrR :thumbup:

De Pul 30-08-2009 18:03

das mooi geworden:thumbup:

GaryVW 30-08-2009 18:16

:thumbup: erg mooie wagen!

De Limburger 30-08-2009 19:27

jij hoeft je niet te schamen hoor.
Echt mega mooi

Gr Ronnie

breadfan83 30-08-2009 23:21

Heel mooi!
Succes op de keuring alvast.

Enne, die velgen, zijn dat van die Mini dingen? Ze zien er echt heel goed uit!

LuukGTI 11-12-2009 12:27

Donders, wat een werk..! Complimenten! Ik mag blijven hopen dat mijn golfie ook zo wordt :sealed:

All times are GMT +1. The time now is 06:10.