![]() |
Resemevere kan pas vanaf maandag 20 april vertelden ze me net...
|
Quote:
"Om te vieren dat de nieuwe F&F film uit is..." Vanaf hier ben ik gestopt met lezen? Wat is er aan de hand :D? |
Quote:
Gewoon gezellig iets samen doen, dan maakt denk ik de kwaliteit van een film niet zoveel uit. Net zoals op meetings he, je moet het zelf (en met anderen leuk maken). |
Quote:
De film zal waarschijnlijk gewoon ruk zijn.. maar boeiend! Gewoon inderdaad met zn allen een gezellige avond hebben! :) |
Heb hem zojuist thuis gekeken en voor de acteer prestaties hoef je er niet heen te gaan, maar hij is wel erg vermakelijk :D vooral het stuk in de mijnen!
|
Ja ik heb hem ook gister gezien in de bios..... en moet eerlijk zijn ik vond het de beste van alle 4........ okee er word wel heeeeeeeeel erg had gereden... maar niks geen dingen die in het echt niet zouden kunnen... en er zat ook een beetje verhaal in......
En als ze de geluidset in de bios lekker hard zetten is het best een stoere film... Lijkt wel als of ze klachten hebben gehad over de eerste 3.... en dat ze het nu iets beter wouden doen. |
Moeten we kaarten bestellen of kunnen we er op gokken? :D
|
Ik gok wel ;)
|
Hele zaal afhuren!
|
Dan hoeven we ook geen film meer te kijken :D
|
Lekker bbq-en in de zaal, en pilsje pakken natuurlijk ;)
Goed idee Lennart :mrgreen: |
auto's gezellig mee naar binnen en dan vanaf je eigen autostoel de film loeren :)
|
Wordt het weer zo'n film waar ze een versnellingsbak hebben met wel 20 versnellings :D
Elke keer weer in beeld en er wordt druk geschakeld :rolleyes: |
Als het ook goed is dat je alleen voor de fotoshoot/meeting garage komt, dan kom ik na de film wel even langs denk ik. Nog even paar maatjes horen of die ook mee willen.
|
Verwacht aub niet te veel van die shoot.. als er 3 fatsoenlijke foto's worden genomen moeten we blij zijn ;)
Voor diegene die het nodig hebben, dit is het adres van de parkeergarage: Oldehoofsterkerkhof 3, 8911 DM Leeuwarden |
3 foto's maar :eek: :eek: :eek:
dat meen je niet :shake: |
Ik moet helaas afzeggen! Komt wat belangrijk(er)s tussen. :(
|
Quote:
Als de sfeer een beetje laidback is zijn we dan idd een heel eind :D Vergeet niet te reserveren mensen! |
Quote:
Ja de aller-aller-aller-beste; vooral als ze die tankwagens stelen in het begin. Dat zijn dingen die inderdaad gewoon kunnen :D. Sterk verhaal inderdaad, vernieuwend, innovatief, nog nooit eerder vertoond, ga zo door...nog 10 delen graag :rolleyes: |
SSSSSTTTT, we gaan zaterdag pas :D
|
All times are GMT +1. The time now is 20:14. |