![]() |
goed bezig, opkanppenderwijs!
|
Hele vette kleur....!!
|
Leuk project, goed bezig!
ligt het aan mij of heb je stalen dingen gepolijst? kleppendeksel en de poulie en het "schoepenrad" van de dynamo.... Wel netjes, maar dat zou zonde zijn. En die Porsche velgen zijn super! |
als je die dingen nog wat hoogglanzender polijst zal het minder snel gaan roesten maar moet je het nog superveel bijhouden.... heb mijne ook gepolijst maar twijfel of ik dat wel zo ga houden!
|
past zown 2.0 GTI 8v deksel niet? zoeen heb ik voor mijn broer gepolijst. :)
|
Dynamo wil ik idd wel een andere opnieuw doen en dan een stuk netter.En die kleppendeksel weet ik niet,ff een x proberen.Thanx
Is trouwens en verchroomde deksel beter? Qua onderhoud dan? En de dynamo is wat minder gedaan omdat ik nu toch wel weer een keer wil gaan rijden ;) |
verchroomd is zeker beter! welk onderhoud? ;) (naja, zo nu en dan ff poetsen met een doekie... maar niks bijzonders)
|
Ok gaan we daar naar opzoek (in de komende maanden denk ik) (eerst rijden;))
|
kijk ff 15 min.. bezig geweest voor mij polo 6n
voor bewerking ![]() na bewerking ![]() he dat is mooi polijst werk jongen pronken met mij werk.... oke ons werk :D |
mooie kar, je steekt er genoeg tijd in.
|
andy`s vwshop heeft verchroomde kleppendekksels voor zover ik weet. hij heeft advertenties meestal op markplaats.
|
Quote:
okay,thanx. Dat zal ik in de gaten houden :wink: |
Wat is dat voor enkele wisser op die eerste foto op de eerste pagina? Is dat een standaard wisser of eentje van een andere auto
Owja ... GAVE WAGEN een heeeel gaaf project!! |
heb je dat jetta front nog?
zo ja heb ik wel intresse |
Quote:
Deze zat er al op,maar t is een gewone wisser met een groter wisserblad van een Alfa 144 geloof ik :rolleyes: |
bijna KLAAR
Zo staat ie er op t moment bij.
Mijn pinkers netjes weggewerkt,zo houd ik toch mijn cleane look :wink: M'n alarm en mijn bandjes noch en dan kunnen we gaan rollen. :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:eek: Da's echt de über golf! :)
|
vind die wielen lelijk.... hoe kom je erop Tobias ? :p :D
|
euhm..waar laat je de knippers nu aan de voorzijde?
|
Zitten bovenin het kippengaas verwerkt ;) (mag dat eigenlijk wel? Zijn niet zichtbaar van bovenaf volgens mij...)
Nice ride hoor :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 15:43. |