![]() |
Ik had een "beetje" roest op de bijrijders deur, das nu weg :cool:
Ik vind het resultaat nog zo gek niet voor de 1e keer.(fototje volgt) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
klote van die schade,maar wel goed bezig:thumbup:
die plek op de pass.deur deed toch wel erg zeer aan je ogen;):D |
Toch maar gelast, netjes man :thumbup:
|
Nieuw(gebruikte) Bestuurders deur en de deur daar achter zijn al onderweg. Dus ze zullen v/d week wel bezorgt worden.
|
Quote:
in de kleur? |
Tornadorood :)
|
Dat is toch makkelijker :D
|
jammer dat het wel nieuw type is dan...
is dat een beetje te doen,ombouwen? |
Nieuw(gebruikte) = oud :thumbup:
Als het goed is zijn het oude type deuren.... Als het niet zo is is ombouwen nog altijd goed te doen. |
Quote:
ja ,dat snap ik...maar je poste pas iets over ombouwen naar spijltjes toch? of ben ik weer helemaal abuis? :redface: |
Oja, sorry. Ik had zelf al een deur gekocht nieuw type. Maar de verzekering had nog wat centjes voor mij en heeft mijn garage voor mij 2 goede deuren geregeld.
De nieuwe type deur is nu een donor geworden voor de rest vd auto ;) Ps: Ben bezig met een recaro stoeltje op de kop te tikken :D |
Quote:
waar vind je da nu zulk recaro interieur want ik vin da dus nergens he(hier in Belgiƫ) :D |
Quote:
hier op het forum.. :thumbup: |
Ja, heheh :D
Elektrisch verstelbaar, Zit heerlijk. Alleen nog een beetje kuisen. Vraagje zit er verschil in een stoelframe van golf 2 en 3? En golf 1 en 2? Ik heb frames er bij van een golf 1 en 3 net geen 2 :( |
Jo Roy, lekker bezig!
ander interieurtje? Vraagje ;) : Hoe ziet je interieur der uit dat eruit komt dan? Wat is de staat van dat interieur? |
Nee, een stoeltje: Drivers seat :D
De bestuurders stoel bewaar ik zodat de recaro er weer uit kan bij verkoop. Kameraad van me heeft nog een interieur voor een kist HJ. http://link.marktplaats.nl/291395135 |
Thanks voor de tip!;)
helaas zoek ik dit type niet.. Ben opzoek naar dit (opzich veel voorkomende maar lastig i.g.s te vinden) type :D Mocht je nog een bestuurdersstoel voorbij komen.. :rolleyes: ... |
Haha, die van mij is ook door en door ;)
|
Plannen voor zaterdag:
Plannen voor in de toekomst:
Nog verdere toekomst
Ik heb een tekeningetje hoe het ongeveer gaat worden: *Mattig grille ![]() |
Plannen zien er goed uit! Ben alleen niet zo'n fan van die grill maar ja wie ben ik he.. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:26. |