![]() |
gauw de bandjes erom heen en foto's posten :thumbup: :thumbup:
|
superdik die wielen
en je topic naam verander je gewoon door je begin post te editten...daar kan je titel bovenin gwn weer anders maken... wordt alsmaar dikker dit ding:D...en dan de pks ook nog:d |
Quote:
:shake: :screwy: |
wat is er aan de hand jonge...zo werkt dat toch...op de meeste forums toch
Of gaat het over de rest van mn post?! |
Quote:
Nee dat is het niet, die WK2010 bak wordt gewoon mooi, die blauwe caddy 2 die hij had was ook geweldig. |
Quote:
op volksforum gaat dat niet zo, hier moet een Mod dat doen. |
Quote:
zeg het maar, wat moet het worden? |
Quote:
UHHHHHHHHHHHHHHHHHH....... "Project Orange Juice" ............. :thumbup: |
Kun je niet en Poll beginnen? Om de forummers wat meer bij je project te betrekken :thumbup:
|
:D :D Project Orange Juice :D :D
|
Quote:
Ja die is nog beter....... :thumbup: |
:D :D :D :D :thumbup:
|
Orange Juice it is :D
|
Quote:
:D Ik zat er gister nog aan te denken om hem te veranderen. |
whahaha, orange juice.......
superdikke auto:thumbup: |
Toch had "Project Mandarijntje" leuker geweest . . . :shake:
|
Afgelopen weekend rustig bezig geweest om mijn carterbeschermplaat te monteren...
De rvs bouten en moeren op lengte gemaakt en alles gemonteerd.... Zondag tijdens het rijden een irritant geluid telkens en heb vandaag even nader bekeken en bleek de stuurbekrachtigingspomp tijdens het optrekken lichtjes stond te trillen tegen de plaat. Deze zat er te dicht tegen aan en heb vanmorgen nog een vierkantje extra uit de plaat geflexed zodat de trilling voorbij was. Ook gelijk maar onder de carterstop en het knikje vooraan de carterpan een dikke rubberen matje gekit zodat hier ook geen trilling meer mogelijk was. Heb nu gemeten en vanaf laagste punt draagarm was bestuurderskant 62mm en passagierkant 72mm verwijderd van de vloer. De carterbeschermplaat is niet eens het laagste punt en ligt nu op 75mm vanaf de grond precies. Met de 14inch zit er 60mm hoogte verschil ipv 16inch en vanaf het hart zal het dus 30mm schelen in hoogte dat hij lager komt te liggen.... Eerst volgende week rijden wat mogelijk is en eventueel nog 60mm schroefdraad over om iets te zakken als het niet te gek gaat worden met aanschafen over de straat... Wat nog in de loop der tijd gedaan moet worden is dat het onderste punt van de caddy de draagarmen zijn, en moet voorkomen dat door te veel slijtage hier geen scheuren in komen. Daardoor zal ik net als bij mijn vorige caddy telkens hier staal/rvs plaatjes op lassen zodat dit kan slijten ipv onderste punten van de draagarmen. De achterkant word dan als de verhouding het toelaat met de gaten nog eens 15mm verlaagd. De banden worden niet eerder dan eind volgende week gemonteerd om hier dan rijdend mee heen te gaan naar MIVW. Ook heb ik nog 2 kentekenplaten in oranje besteld met WERKVERKEER erop... Was eerst de bedoeling op op het raam een zuignap en kentekenplaten met WERKVERKEER te monteren,maar vond in oranje met zwarte letters wel dik staan denk ik ipv geel. Ook omdat de gehele buitenkant dan in zwart/oranje is en geen gele kentekenplaten meer zal hebben. Fotos met velgen en kentekenplaten zullen volgende week wel verschijnen....... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
goed bezig leuk om te zien :thumbup:
gr jarno |
Ik heb zelf helemaal niks met caddy 2 óf golf 3 maar het zijn beide plaatjes in wording / geworden hoor! Chapeau gozert
|
wel een idee zo'n plaat, maar lijkt mij aan de zware kant. Reden. waarom je zo dikke plaat genomen hebt?
|
All times are GMT +1. The time now is 07:03. |