![]() |
@lager;
zo ver heb ik het niet laten komen, ik kreeg last van mn rug op de snelweg. @martieparty; vreemd toch heb ik nu wel comfort, ik denk dat het komt doordat je meerdere windingen op spannig zet. nu wat minder dus wat minder stijfheid. |
Quote:
Nee, dat kan gewoon niet dat je door de hulpveer weg te halen van kneiterhard naar 'comfort' gaat (wat dat ook mag betekenen.) De veerstijfheid van de hoofdveer blijft gelijk, het is geen progressieve veer. |
in theorie heb je gelijk..
maar met hulpveer moest ik op de kap zitten, en dan kwam ie mischien 1 cm omlaag. zonder hulpveer veert ie wel goed door, de auto zakt een paar centimeter. zonder ieder barstje of dingetje te voelen van het asfalt. |
Apart, de hulpveer is namelijk dusdanig slap dat die helemaal inzakt als je je auto erop zet. De hulpveer ligt dus helemaal plat. Deze veert dus ook niet meer verder in, dat doet alleen de hoofdveer.
Zo zit het bij mijn tenminste op de supersport. |
Ik zelf rij met een set van G&M op de inca is alleen voor
Het stuurt super en is acceptabel comfortabel.. (achter is een inca met een springend konijn) thanx uitgerolde bladveren. :rolleyes: De passat staat op een Rokkor (belgisch) supersport "achtig"setje en is erg springerig. MAAR hij ligt ook met de lip op straat! als ik deze in NORMALE werk hoogte zal schroeven is dit ook een prima set.. Ik heb ook met ee TEC setje gereden onder een MK2 golf.. ik stuiterde de snelweg af! TA technics heb ik achter op de RAT gehad was acceptabel en was ook niet MEEGA laag. Hoe lager je gaat hoe harder je stuiterd is mijn menig. Kortom ik zweer bij G&M www.vandenbergparts.nl mischien wordt het als sluip reclame gezien. ik ben erg tevreden over de service en kwaliteit. |
Is het trouwens niet zo dat linksdraaiende schroefsets soepeler zijn dan rechtsdraaiende sets???
:thumbup: |
@tim-j,je hebt toch niet de hoofdveer verwijderd en de hulpveer laten zitten?:lmao:
|
:tongue:
mn hulpveer zakt niet in zoals bij de meeste sets, de hoofdveer doet al het werk. ik las het ergens dat ze zonder hulpveer zachter zijn, en jawel :) . |
All times are GMT +1. The time now is 07:54. |