![]() |
Effe off-topic: op de parkeerplaats buiten 't evenemententerrein van 't Einser treffen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weer verder met de Einser Golfje's, Jetta's en Scirocco's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En mijn laatste foto's, die heb ik gemaakt in Autostadt, oke, die zijn dan weer off-topic, hebben niks met dat Einser treffen te maken waar deze thread over gaat, maar die foto's vond ik toch de moeite waard om hier effe te plaatsen.
![]() ![]() ![]() ![]() Dat waren mijn foto's. Grüsse Atze |
Quote:
:thumbup: (Welke kleur groen is dit?) |
Ik zou zeggen lidogroen. Was de enige gewone kleur groen voor dat modeljaar ('81), en zou ik ook zo zeggen als ik het vergelijk met deze lidogroene.
@Atze: tolle Bilder was Du da in Wolfsburg gemacht hast Herr Schröder! Alleen die foto's van dat nieuwe spul (Golf V+VI, new Scirocco e.d.) wat je hier ook geplaatst hebt waren nou niet echt nodig geweest :D (tenminste niet voor in deze thread) maargoed... |
he Atze,
heb je eindelijk geleerd met een computer en foto's uploaden om te gaan?? :thumbup: hehe, geile Bilder jongen:D zie je volgende week wel weer bij de stammtisch, toch?? |
Ha die Sjoes,
Ja, je bent nooit te oud om te leren ( Pssst !!!! ). Stammtisch, " Wen alles jod is waal ". Grüsse Atze. |
Quote:
Dacht ik al. Zo eentje staat hier ook nog in de schuur, maar Manilla komt geloof ik ook aardig in de buurt. Mijn eerste ingeving was ook Lido ;) |
offtopic
arjan, wanneer ga je die nu eens klaar maken??? volgens mij heb je hem al wel een tijdje staan :D |
Quote:
Manilla komt idd. ook in de buurt, maar aangezien Manilla alleen zat op de modellen met de kleine achterlichten (modeljaren '77 t/m '80) moet dit dus wel Lido zijn, want die kleur zat alleen maar op de modellen met brede achterlichten, en dat in de modeljaren '81 en '82. |
Quote:
Deze Franse/Belgische GTI club heeft 2 filmpjes online gezet over hun bezoek aan Wolfsburg en dus o.a. ook aan 't afgelopen Golf 1 IG treffen in 't Allerpark daar. Filmpje 1 Filmpje 2 Filmpje 1 gaat hoofdzakelijk over hun bezoek aan Autostadt en 't museum, en filmpje 2 gaat meer over hun bezoek aan 't Golf 1 treffen, 't treffen dus waar deze thread over gaat. |
All times are GMT +1. The time now is 05:47. |