![]() |
Ik ben helemaal geen fan van een Bolf, maar het is wel netjes gedaan zo.
|
is die bumper orgineel vw? vind het lijken alsof ie wat naar voren steekt ofzo. Ligt miss aan foto's. Wel apart zo. Verlagen en rest van r-pakket zal em wel goed doen. Is nu idd beetje tuner omdat het geheel nog niet af is. Mja dat komt allemaal goed zo te horen(Y)
|
Gezien de staat van z'n andere golfjes zal dit ook zeker wel goedkomen :D
|
Quote:
het is idd een originele bumper (zoals vrijwel alle delen die ik koop) dat hij zo ver naar voren oogt komt omdat hij gewoon nog te hoog staat :D en over dat "tuner" ja het lijkt nu zo, maar denk dat als straks de body klaar is incl velgen en verlaging dat ik niet mag klagen over het resultaat :D alles op z'n tijd, zo blijft het leuk en hou je iets te wensen he en om na uit te leven |
Quote:
gaat idd allemaal wel goedkomen :D |
o ja,
binnenkort als het goed is alweer update heb me net een schroefsetje besteld (weitec hicon tx met hardheid verstelling) hopelijk binnen nu en 2 week in huis en dan zodra ik tijd (gemaakt) heb even monteren |
vandaag bericht van de leverancier van m'n schroefset
komt waarschijnlijk woensdag binnen incl KW stabi met koppelstangen ga hem dan waarschijnlijk volgende week zaterdag monteren samen met een collega |
gister m'n nieuwe wielen gepast (heb er nog maar 2 liggen en er is nog 1 onderweg vanuit duitsland)
vind het zelf uber staan ondanks dat er nog geen banden om zitten/ verlaagd is en adapters er tussen zitten de voorste velg zit nu trouwens tegen de veerpoot aan foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() heb ook al een adresje die me adapters op maat kan maken. denk dat ik voor 20mm wil en achter iets van 28mm. en misschien worden de voorste 2 velgen van binnen nog wat uitgedraait |
Mooie auto, zeker als deze wielen icm het schroefset er onder zitten. Wielen zijn van een Phaeton toch?
|
Gaat dat niet te breed staan vooraan??
En i.c.m een schroefset heb je nog minder ruimte, reken maar 10 mm minder als met en originele veerpoot. In ieder geval veel plezier ermee. |
thnx, ze komen idd van een phaeton
en de breedte, zal wel goed komen. er zijn nog een paar die ze onder een golf 4/bora hebben gemonteerd (buitenland) |
aangezien het al weer een tijd geleden is zal ik maar weer eens een update posten
gister met een kameraad naar een duitse autosloperij geweest heb me weer een aantal delen gekocht voor de golf 1 en uiteraard ook voor de golf 4 heb me luchtroosters gekocht voor in de dash van een bora/golf r32 met verlichting in de bedieningsknoppen (ook zaten er schakelaars bij voor elektrisch verwarmbare stoelen) foto's ![]() ![]() ![]() binnenkort de verlichting maar even aansluiten |
Die velgen staan netjes, had ik echt niet verwacht!
|
Quote:
Ik wel :D |
Quote:
ik ook. heb ook al even geinformeerd over de adapters. zodra ik de set wielen compleet heb laat ik een setje maken (op maat voor deze set wielen en m'n auto) :cool: |
vandaag een telefoontje van m'n leverancier, schroefset is binnen
dus direct maar heen gegaan dit is hem geworden (weitec schroefet met hardheid verstelling en kw stabi) ![]() as zaterdag maar even monteren samen met een collega (foto's volgen) |
mooi groen is niet lelijk
|
Ik vind het zelf niet mooier dan een normaal golf front, maar het is wel erg netjes gedaan. Het wordt een hele bijzondere Gora :D , met erg leuke bijzondere details. Zeker wel even wennen om van een golf1 diesel naar een golf4 TDI over te stappen? :D
|
Quote:
Ik kan je vertellen (spreek uit ervaring); dat went snel! :D Gave wielen, heb ze al vaker onder golfjes gezien. Zijn volgens mij VW Helios velgen :) |
Quote:
is ieder zijn smaak he (origineel blijft ook mooi) maar vind dit zelf net even wat mooier, zeker als ik straks ook een andere achterbumper heb met skirts en klepspoiler en de stap van golf 1 naar golf 4 ging vrij makkelijk :D maar blijf het rijden in een mk1 gewelding vinden (alleen niet voor dagelijks :tongue: ) |
All times are GMT +1. The time now is 09:43. |