![]() |
staaltjes staan hem goed :thumbup:
maar wat heb iedereen met witte velgen :screwy: veel te veel schoonmaak werk :tongue: maar ik had onder de jetta 9j steffan gehad en stond wel super dik :D |
waar is die kerstboom heen?
hopelijk kunnen we dit seizoen nog samen bollen.... |
Wat zit er op je koeienvanger?
En je koplampen, die grille, wat voor type is dat? |
Op de keienvanger zat voorheen rode primer, en om even goed voor de dag te komen(in het begin) had ik dat even snel zwart gespoten! maar dat heeft nu al geen nut meer! De grill is een originele grill mest mistlampen erin!
|
Quote:
Aan de binnenkant van de velg verandert niets, tenzij je ze ook naar binnen toe laat verbreden :tongue: dus verklaart op zich nog niets :D Staat trouwens heel erg dik ! Heb je nog nooit gespot terwijl ik toch wel bijna dagelijk door geleen rij :eek: Als ik ooit de gelegenheid krijg om mijn golfje te ruilen voor een jetta 1 weet ik het wel :thumbup: |
net nog er naast gestaan,, ligt er echt lekker bij :thumbup:
|
Zoon grille moet ik ook maar eens opsnorren, beetje extra licht is altijd welkom.
|
Quote:
PM me ff, heb er nog wel 1 liggen..... |
Dit topic heb ik over het hoofd gezien *schaam*
je Jetta ziet er goed uit, en volgens mij heb ik jou een tijdje terug zien rijden in Heerlen bij Wheeler ;) (ik reed in een blauwe Jetta ;)) dit topic blijf ik volgen :) |
Quote:
hee dus jij was die blauw verlaagde jetta? ik ging toen velgen halen die niet paste! haha |
yup thats me :D
|
Erikje, pb me effe het adres voor het verbreden van de velgen..
Hoeveel inch zijn ze? Ziet e rnetjes uit!!! Pb ook effe de kosten van de banden dan heb ik een beetje een idee;) Trouwens, kom maandagniet ijshockeyen krijg eindelijk de sleutel dus moet verhuizen :thumbup: |
mijn mistlampen beplakt met gele folie!
![]() |
Ziet beter uit vind ik :thumbup:
|
Doe ligt lekker laag!
|
Leuk projectje! Die zwarte kapjes op de velgen lijken ook mooi!
Succes ermee:D |
vind die grill wel erg gaaf staan. ( wil hem stiekem ook wel erg graag)
|
All times are GMT +1. The time now is 19:02. |