![]() |
die nieuwe zijn echt super dik voor een mk1 en mk2
|
ik heb ze vorige maand op H2O op een paar auto's zien zitten, maar in het echt vallen ze me toch behoorlijk tegen.
|
ik vind de originele op dat eerste fotootje erg mooi (terwijl ik het normaal gesproken spuuglelijke velgen vind :D), waarvan akte...
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lekker hoor!
Weet iemand overigens in de omgeving DEN HAAG een adresje waar ik mijn Snowflakes op de draaibank kan laten afdraaien??? |
![]() |
Hell yeah!
Importeren die hap! |
Quote:
waarom vallen ze je tegen? Ik ben zelf een beetje bang voor de "Amerikaanse" afwerking.. |
doro de veranderingen tov het originele design zien ze er IRL uit als goedkoop lichtmetaal wat je ook bij de kwikfit kan krijgen
|
Quote:
beetje jammer van je opmerking... want bij kwikfit zijn gewoon merk velgen... :screwy: |
aah, voelt er na 8 maanden een medewerker zich geroepen het op te nemen voor zijn werkgever (die gewoonweg geen goede reputatie heeft)? :D
|
:goodpost:
|
Quote:
:shake: |
Als er nog mensen zijn die zo'n dikke set willen hebben hoor ik het wel :thumbup:
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=99988 |
Ik weet niet of dit, gezien de laatste posts, dé manier is om je velgen te slijten ;)
|
Leuk dat oud model velgen opnieuw gemaakt worden. Overigens vind ik Snowflakes spuuglelijk.
|
![]() |
Nu er al diverse sets van zijn, is de bijzonderheid er wel vanaf.
Ziet er natuurlijk wel leuk uit ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:06. |