![]() |
die rand is gewoon ziek :D
|
Hier een gerestaureerde Scirocce Rieger GTO te koop:
http://www.vwforum.nl/ftopic-15475-...orderasc-0.html |
een keertje in ranst gezien, enorm vet ding!
|
Zag vanochtend een corrado rieger GTO rijden in Nieuw-Vennep, toch wel gruwelijk die dingen...
Iemand enig idee van wie? |
die rode die te koop staat komt uit het zuiden des lands.
|
nu jullie weer! |
Wow die is echt super mooi! dat zwart..man wat een heerlijke bak alleen hekel ik die koelers die zo nodig voor de bump moeten hangen.,
|
Quote:
zo'n uitgebouwde rocco rijdt hier in de buurt rond, achter zijn die banden wel minder breed gok ik. Is wel gek ding om achter te rijden :D |
![]() dazz de mijne momenteel......maat banden achter is 285/40 15 inch....velg is 11j met een negatieve ET van 61 wat een hoop mooie plaatjes hier!!!!!!!! |
|
Quote:
hij was niet van erik, hoe die wel heet weet ik niet meer, en het was gewoon zijn auto waar hij elke dag in reed en er zat een motor in van +/- 160pk (8v) toen der tijd (1995) als het goed is heb ik er nog een foto van dat ik tegen hem heb gesprint in baarlo :rock: :D |
|
ja das een kerscher kit.....met van die testarosssa sleuven aan de weerszijden.....zo fout dat hij gewoon mooi is!!
|
idd, zo fout dat het mooi wordt :D
|
Die Rocco is idd bruut zeg.. Verbreding i.c.m. zo'n dunne bumper staat trouwens tig keer beter dan de standaard GTO-voorbumper.. Ik vind die vorm zoiets raars hebben :oops:
|
|
Quote:
das van een vriend van me die in utrecht woont zeer mooie auto |
Check! :D |
![]() |
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 15:54. |