![]() |
Quote:
hehe toeval;) merci :) mvg |
nog eens precies lang geleden :)
heb vorig jaar na MIVW met de bora een accident gemaakt met het terug rijden met de bora, en toen heb ik besloten om hem terug op te lappen ![]() een paar weken nadien ... ![]() en dan andere velgen gekocht ![]() en in april ongeveer heb ik de bora ook eens gespoten plus de velgen :) en zo staat de bora nu :) ![]() ![]() ![]() |
en de golf is ondertussen ook al wat veranderd...
ik had de kbs velgen verkocht en was er verbreed staal gekomen ![]() ![]() en toen een intressant ruilvoorstel gekregen, de staal verbreed geruild tegen porsche cooky cutters ![]() ![]() toen dacht ik, ik wil een andere voorkant ![]() ![]() plus dan ook een ander stuurtje gevonden ![]() en dan de porsche velgen verkocht en nu weer volledig veranderd zoals hij nu staat :) ![]() ![]() mvg |
2 ling
Heej donmario
Toevallig had ik nog op parkstad 2012 een foto gemaakt van een soortgelijke MK2 :D wat erg mooi is beide :thumbup: ![]() |
wel netjes zo :p
thankz :) |
Nu alleen nog een setje nieuwe bumpers met een rood biesje, en niets meer aan doen:rock: :thumbup:
|
Quote:
hehe ja wou ik eerst ook maar het zal zo blijven momenteel :) de bumpers ga ik eens opnieuw lakken of nog eens een aantal producten uitoefenen of met chrome rand zoals bij die nederlander :) mvg |
All times are GMT +1. The time now is 13:16. |