![]() |
Quote:
straks ff naar dussen da's ietsie dichterbij, maar bedankt voor het aanbod ;) gr. Martijn |
Leuke Pleu Martijn! :)
|
had dit even gemist.. leuk ding... maar.... waarom?
|
dat weet martijn zelf ook nog niet...:D:D
|
vw johs zijn broertje moest er vanaf dus heb ik me maar opgeofferd :D
de audi heeft wat liefde nodig en moet me toch vervoeren in de tussen tijd ! waarschijnlijk gaat deze polo na die tijd weer weg en ga ik opzoek naar een steilhech :rock: gr. martijn |
hok
|
steilheck schopt kont :thumbup: :D
|
Quote:
idd dus denk dat hij tzt plaat gaat maken voor een steilheck, mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag ;) gr. Martijn |
vandaag de polo ff overgeschreven en betaald dus hij is nu echt van mij :D !
verder weinig nieuws ik ben al een paar dagen niet helemaal fit :( gr. Martijn |
ook mexicaanse vlektyfus?
;):D |
Neuh, gewoon een dikke kop. :D
|
laatste keer dat ik martijn zag had ie nog geen dikke kop:confused:
|
gistermiddag de kop er weer opgeschroefd inc alle andere bende !
maar starten wilde hij alleen op remreiniger dus van de week maar is ff kijken wat er loos is ? jan bedankt voor de telefonische hulp :thumbup: !! gr. Martijn |
hij doet het, hij doet het :D
de brandstof pomp kreeg geen spanning dus nog is ff aan het zoeken geweest en bleek een verkeerd draadje aangesloten te hebben :screwy: en nog ff bij golfparts een 2e hands K&N filtertje gekocht voor op de carb. gr. Martijn |
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
|
goed zo tijntje,jij kan dat ;):D:D:D
|
was erg gelukkig vanmorgen toen hij aansloeg :D
dingen die er nog moeten gebeuren : aanjager maken (vervangen ben ik bang) parafaanplaat zoeken/monteren (oorzaak overrleden aanjager) stuurkogel vervangen grondig schoonmaken aan de binnenkant dus ik hoef me voorlopig niet te vervelen... gr. martijn |
Quote:
er is veel veranderd in die tijd :D |
jou heb ik langer niet gezien dan gerben, dus denk dat jij de gene met de dikke kop bent !
gr. Martijn |
volgens mij bedoelen ze gewoon die dikke polo cilinderkop die je er net opgeschroeft hebt:D:D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:11. |