![]() |
![]() Tadaa :rolleyes: :D |
![]() ![]() |
deze is ook mooi :) :oops:
http://www.vwfanatics.nl/leden/baniel_bannink1/images/02.JPG |
Quote:
uche uch.. dacht dat de mijne er zo goor/slecht/niet fris uitzag, maar ben niet alleen dus.. :D |
Dat zijn de motorruimtes !
|
Even over die witte VR6, tijdens de laatste Castrop Rauxell meeting stond dat ding te koop. Tevens was het linker voorspatbord, behoorlijk beschadigd, het spatbord wat je nu op de foto ziet, band had daar volgens mij flink in gehapt
|
Dit is ook mijn droom... nice engine huh?
![]() |
Quote:
Deze foto is van de laatste Castrop Rauxell meeting volgens mij... :?: :| |
Echt weer een hele mooie motorruimte, die van die witte! Alleen dat waar het om draait is duidelijk zichtbaar. De motor :) :)
|
Nee tommy, want toen stond ie binnen :)
Volgens mij is deze van mania 2002, toen stond ie vlak bij ons |
Quote:
sjek de url kerel.. ;) :D |
Is mooi gemaakt.
|
Quote:
nee want hier heeft ie al de turbo erop en in 2002 nog niet.... de carros stond trouwens laatst te koop op ebay.de... dus al het moois gaat weer ergens anders in |
![]() ![]() ![]() lkkr poetsen hoor :shock: |
http://www.vwfanatics.nl/leden/baniel_bannink1/images/02.JPG[/quote]
uche uch.. dacht dat de mijne er zo goor/slecht/niet fris uitzag, maar ben niet alleen dus.. :D[/quote] ondertussen is het al een beetje schoongemaakt, dit is toen ik hem pas gekocht had. De ontsteking, de keppendekslpakking en oliedruksensor waren toen lek andere fot heb ik nog niet |
Quote:
Sorry dat ik het moet zeggen maar dit is niet zo heel bijzonder hoor. Op een beetje kever meeting koop je al dat chroom zo in een set van Paruzzi. En dat kan iedereen dussssssss.................... |
Quote:
Geeft niet.. de mijne is eigenlijk nog veel 'smeriger' ;) |
en dat was ook de opzet.... apart staat niet altijd voor mooi... eenvoud kan ook erg mooi zijn.
Dus hij is op zijn plaats ;) |
Ik vind m mooi!
|
hij "is"mooi.en over het algemeen de gene die alles het hardste afkraken ,rijden juist een afkraker
|
All times are GMT +1. The time now is 18:45. |