Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Dubclub jongen! BAM! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64364)

Richard 08-01-2010 18:43

volgens mij plaats ik een sarcastische opmerking naar mezelf ( maar goed).. kerel, het is weekend..

serieus en wijsneus is het libelle forum wel voor ( vooral in dit topic wat als leuk bedoelt is)

Jan-Jelle 08-01-2010 18:44

Quote:
Originally Posted by B-ram
nee..maar een knipoog gebruik ik meestal om de wijsneus uit te hangen! En je kan niet bepaald een wijsneus zijn als je die opmerking maakt! Tenzij die sarcastisch is wat jij dus claimt!

en jij maakt opmerkingen over het gedrag van De pul op volksforum... kijk eerst naar jezelf, en dan naar een ander.

Richard 08-01-2010 18:46

Quote:
Originally Posted by Misha
Maar een Fries accent is wat anders dan die larie wat jullie een eigen taal noemen, een fries accent is prima te imiteren.

sorry ik zie deze foto erbij

:D :D

B-ram 08-01-2010 18:47

doe maar rustig. Ik onderbouw alleen waarom ik die opmerking plaatste!
Ik vind dat gewoon leuk!

En o ja Tis weekendd!!!!

@ misha Idd. Thnx to Piet Paulusma. Ik wou dat die kerel nooit verder was gekomen dan Omrop Fryslan! Wat een dwaas!

Pedaalemmer 08-01-2010 18:48

wat een kut topic...kan het gezelliger? waar blijft het nieuwe filmpje ik ben benieuwd naar de nieuwe samples

jettaracing 08-01-2010 18:49

Wanneer komt het filpmje met de nieuwe sound Misha? want ik heb het gevoel dat we hier iets afdwalen ..........

B-ram 08-01-2010 18:50

Ik vind het hier juist beregezellig!

Ontopic: Wat voor mic heb jij misha. Ik heb gwn zo'n simpele Trust mic en die doet het nog beter!

levis 08-01-2010 18:58

Quote:
Originally Posted by Richard
sorry ik zie deze foto erbij

:D :D

das die rooie, uit Gestel!! Super!!

richard-polo 08-01-2010 19:02

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Ik was er vroeger één , had ook een manta ,een matje in de nek ,en draaide zulke muziek .......alleen dronk ik geen bier ;)

Ik ben er nog steeds 1 ;) en ik probeer ze niet eens na te doen hahaha

OOw ja en de rooie komt uit mijn stadsdeel :thumbup: {allemaal van ons gepikt ;) }

De pot verwijt de ketel hier :tongue:

breadfan83 08-01-2010 19:03

Zat die niet ook in dat spotje van de Zonnebloem?

Of deh Sommeploem, zoals Ciske 't noemt.

Misha 08-01-2010 19:06

Quote:
Originally Posted by jettaracing
Wanneer komt het filpmje met de nieuwe sound Misha? want ik heb het gevoel dat we hier iets afdwalen ..........

Ik maak die filmpjes niet.. dat doet Ampi... (Martijnvanderh) ik heb alleen een minuut of 10 in een mic lopen schreeuwen..
vandaar dat die kwaliteit ook pauper is waarschijnlijk. Ik zal m'n files mailen naar 'm, dan moet hij maar kijken hoe of wat.

jettaracing 08-01-2010 19:21

Quote:
Ik maak die filmpjes niet.. dat doet Ampi... (Martijnvanderh) ik heb alleen een minuut of 10 in een mic lopen schreeuwen..
vandaar dat die kwaliteit ook pauper is waarschijnlijk. Ik zal m'n files mailen naar 'm, dan moet hij maar kijken hoe of wat.

Ok ben benieuwd :thumbup:

VolkswagenRacing 08-01-2010 19:31

Quote:
Originally Posted by B-ram
nee..maar een knipoog gebruik ik meestal om de wijsneus uit te hangen! En je kan niet bepaald een wijsneus zijn als je die opmerking maakt! Tenzij die sarcastisch is wat jij dus claimt!

"Hou me tege Jonge, Hou me tegen!!" ;)

apocalypsenever 08-01-2010 23:30

Tja, ook al verbeter je de muziek, blijft uiteindelijk toch een slideshow....
Jullie kiekjes zijn altijd hq, misschien wat tofs in hd filmen?

Wagenwerks stylo :thumbup:

Misha 08-01-2010 23:47

Quote:
Originally Posted by apocalypsenever
Jullie kiekjes zijn altijd hq, misschien wat tofs in hd filmen?

Different league ... fotograferen kan je met wat oefening redelijk onder de knie krijgen.
HQ filmen is een ander verhaal, alleen al aan materiaal moet je je knip flink open trekken.

apocalypsenever 09-01-2010 00:23

Valt toch wel mee? Gemiddelde full hd camera op SDHC is momenteel vaak toch goedkoper dan een spiegelreflex. Het ligt eraan hoe gek je het zelf wil maken.. met de meeste spiegelreflex camera's kun je tegenwoordig toch ook 720p filmen?

Met niet teveel knaken en beetje AE skills moet je toch een eind kunnen komen :D
Denk dat jullie namelijk echt vette items kunnen maken :thumbup:

Misha 09-01-2010 01:44

Ik zou 't best willen proberen, maar ik denk allemaal dat het vies tegenvalt.

Met spiegelreflex camera's kan je nooit filmen voor zover ik weet. Een gewone digitale compactcamera kan je tegenwoordig wel flink wat filmen, maar met zo'n apparaatje maak je niet van die HQ shit. Een spiegelreflex camera koop je tegenwoordig al voor 300 euro oid, daar koop je geen camera voor waar je van die dikke films mee maakt.

Beetlefreak 09-01-2010 08:54

Quote:
Met spiegelreflex camera's kan je nooit filmen voor zover ik weet.

Nikon D90, Canon 5D mkII ;)

Misha 09-01-2010 13:17

'het is de eerste digitale reflex die tevens in staat is om video-opnamen te maken.'

Dat bedoel ik dus.. ik hou me verder niet bezig met fotografie-nieuws of net wat dus zulke dingen gaan me voorbij.

apocalypsenever 09-01-2010 14:49

Fair enough :)

All times are GMT +1. The time now is 11:07.