![]() |
Bij m'n 78' passat hielp het heel erg om alles in te spuiten met van dat droogschuim.
Daarna ff een dagje ofzo een hetelucht kacheltje erin gehad, en de stank en het vocht waren weg. Succes met schoonmaken! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :D :thumbup: |
sfeer foto's met inspiratievloeistof :D :thumbup:
|
:thumbup:
|
goed bezig gertje!!
|
:rock:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
gaaf... maarre, gaan jullie daarin met 4 man half europa door?
|
Nee 2 man :D
|
Dat dakje!! :D
|
die booskijkers zijn een grap denk ik? Verder wel een erg vette bak zo!
|
gaaf hoor, zijn die achterste steelies de verbrede vanuit Pekela?
Ik ben heel benieuwd hoe ver je gaat komen met deze extreem lage bak :D |
lekker laag gj, alleen die booskijkers :screwy: en dan zeg je wat over mijn wieldoppen :D
|
had eigenlijk een stuk of 4 Hella Rallye 2000 lampen verwacht op de voorbumper :D
|
haha wel een dik resultaat zo:D
|
![]() Frontje is weer zoals het moet zijn :thumbup: Gisteravond en vandaag zijn we ook nog echt goed bezig geweest, het complete interieur is eruit geweest. Alles goed schoongemaakt en het stinkt nu aanzienlijk minder :) En ook nog 'ff' een nieuw dashboard erin gezet, die Tjaap vandaag was komen bezorgen :thumbup: Dus hij is nu van binnen weer aardig compleet :rock: Van de week ff een nieuwe radiateur erin (de oude zit nu dicht mbv een ei) en apk erop zien te krijgen :rock: |
Zo verbreed staal doet het em zeker ten goede. Staat erg netjes zo.
Tis jammer van die paar puntjes en da vooral het "open" dakje maar voor de rest wel netjes zo te zien. |
welke banden maat zit er om dat staal gertje ziet er op de foto's wel erg iel uit namelijk?
|
Quote:
Idd, die 16v kan z'n vermogen wel lekker kwijt :screwy: :D |
165/50-15 om 15x6 en 7" :thumbup:
Ze zijn eigenlijk ook voor onder m'n Jetta hoor, het is bedoeling om er Borbet A onder te gooien :rock: Het zijn ook gewoon fietsbandjes, rijdt onder zo'n Passat niet echt lekker, kon niet eens een Porsche vlammen bij het stoplicht :wow: Die bandjes erom krijgen was ook nog een leuk avontuur met remmenreiniger, aanstekers, lucht en spanbanden :D Maar het is gelukt :tongue: |
hangt precies goed laag :tongue:
|
All times are GMT +1. The time now is 17:41. |