![]() |
Quote:
You're welcome :D |
:lol: @ Richard
|
:d
|
:thumbup:
|
Dik wiel, niet verkopen maar monteren.
verkopen kan altijd nog! |
Jahhhhhhhhh GERARD ouw geile :D
Goeie keuze :thumbup: |
Ff proberen kun je altijd doen Gerard, maar persoonlijk vind ik de BBS'en mooier onder jouw mk2. Die stijl past beter bij elkaar !!!
Vind deze "hoepels" beter bij een retro-look auto passen !!! Maar Go for it, kerel !!! In de bingo kunnen ze altijd nog !!! Groeten Fred |
als het niet staat kun je ze altijd nog ruilen tegen mijn bbs:P. haha
superdik en exclusief wiel. Ik zeg doen! Als het nix is kun je ze altijd nog verkopen. En anders sleutel je ze onder de daily:P. Das 1 met dunne bumperts:P |
zitten ze er al onder? :D
|
goed zo gerard,dit gaat een nog vettere automobiel worden:thumbup:
|
Gewoon doen je !!!!!!!!!
Zijn immers TOP velgen |
Ja heb besloten ze te houden toch maar :rolleyes: :thumbup:
Luister naar jullie ;) Maar kan iemand me meer over de wielen dan vertellen zijn ze ook "zeldzaam" bv wat ik eens las want kan er niet veel over vinden over dit type,meesten die je ziet hebben een klein hart en grove dikke randen en deze hebben grote harten en slanke randen. En het is Porsche steek. |
Quote:
volgens mij zijn die van jou immitatie :D zeg maar zoiets als lenso`s |
he ouwe tobbert schroef die dingen er nu maar gewoon onder
|
Beter als die BBSen ;)!
|
Zou het Pim :D
Maar weet iemand meer over deze wielen dan? Want kan er weinig over vinden. |
Quote:
Ik denk t zelf wel Gerard, strak wiel onder n strakke auto = goed toch ;) |
Zo topic wordt toch maar weer gebruikt :D
De velgen gaan de verkoop in vindt ze niet bij mijn auto passen baal er erg van :( want is een supermooi wiel. Maar het past niet bij het uiterlijk van mijn auto heb ze net met banden eronder gehad. Dus hierbij weer te koop. :thumbup: Nieuwe foto toegevoegd hoe ze nu zijn ;) Zouden de modderators de titel wel weer aan willen passen? |
Wat n koekebakker hé :shake:
|
eerst foto's posten, dan past verkopen geloof er namelijk niks van dat je ze gepast hebt met banden :D
|
All times are GMT +1. The time now is 16:37. |