![]() |
12 feb Hardbass in 't Geldredome!
|
29 jan. Soenda utrecht
|
Quote:
miss zie k je nog wel :D |
|
|
26-06-'11 naar summer festival in antwerpen en verder staat er nog niks op de planning:)
Afgelopen jaar 5 Years bass events, reverze, masters,vendetta, Fucking niet normaal,neophyte live and load en bassrulers bezocht:) |
30 july ==> Dominator op het E3 strand in Eersel.
Het enige groot feestje dit jaar trouwens. De dochter word namelijk vande week 1 jaar en nummer 2 word rond 25 september verwacht dus heb niet echt de mogelijkheid om veel te gaan feesten in het kort :D Dus ik kijk wel uit naar 30 July ;) :D :thumbup: |
die kan ik jammer genoeg niet meepakken, dan ben ik op vakantie:)
|
Mensen die gistere naar Dominator zijn geweets??
Het was weer VETTE FEEST :thumbup: :thumbup: :D :D Alleen wat lang aanschuiven om van de parking te komen. Voorderest nx op aan te merken. |
ja ik ben gister op dominator geweest :D
|
wie gaat er naar Decibel 20-08?:D
|
Quote:
Een paar maten van me, ik moet zelf werken anders was ik ook meegegaan. Ach ja kan niet altijd feest zijn :D |
Q base :)
|
Decibel outdoor !!!
|
Vanavond => Vendetta :thumbup:
|
ik draai ook al een tijdje mee op de feestjes, vroeger vaker dan tegenwoordig maar hou er nog wel van.
Dit jaar alleen Dominator en miss decibel. Geen nachtfeestjes meer, ga op zaterdag stappen en heb er dan last van tot de woensdag :shake: Mijn trotse verleden...... :D http://partyflock.nl/user/185039/archive.html#archive |
Wow staan leuke feestjes tussen afgelopen jaar ben ik alleen maar naar
Harbass, decibel, thrillogy, Dancevalley geweest Naja dit jaar in planning hardbass, defqon, decibel, thrillogy, q base, qlimax Maar eerst a.s zaterdag HARDBASS 2012 |
Awakenings vanavond in de maassilo :D
|
Volgende week.....
DOMINATOOORRRRRRRR!!!! :dance: |
Quote:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:01. |