![]() |
Staat best apart vind ik, maar verdicht zou hem iets meer 'klasse' geven. Maar als je niet houd van poetsen dan kun je dat beter niet doen :D
De stance is netjes, liggen lekker dik in de kasten zo! Mijn mening is dat een meerdelig wiel veel dikker zou staan :thumbup: |
Quote:
Inbouw is dit weekend helemaal afgewerkt moest nog een kleine verandering aan gebeuren. Meters zitten in de asbak net als de knoppen omdat het raampaneel de kleppen niet geschakelt kreeg met de soft toetsen. Er wordt nog een oplossing gezocht om het werkend te krijgen maar hier heb ik wat meer tijd voor nodig maar zal gaan werken. |
Quote:
Hoezo kreeg je het niet geschakeld? Te hoge spanning nodig? Gebruik dan gewoon de knoppen om een relais te sluiten, dan zou het moeten lukken. Of werkt de bediening van die kleppen gewoon anders dan de stroomrichting om te keren? |
Simpel Misha, vind het wel wat hebben. De rode kleur, met de oranje lichten en het ontbreken van verdere poespas vind ik wel goed staan bij de velgen. Ze vallen niet op door het ontwerp, maar meer door de grootte.
Dit is in ieder geval veel beter dan de parabolen, die staan niet zo mooi bij de rode kleur als je het mij vraagt. Ik denk zelf dat Alfa GTA velgen er ook mooi onder zouden staan. Vind ik zelf een erg mooie velg. ![]() |
Quote:
Quote:
Pics van de inbouw volgen wel als het allemaal klaar is .. maar misschien ook niet, toen ik een topic maakte om zoveel mogelijk inbouwen bij elkaar te verzamelen liep het ook niet bepaald storm. Anyhow.. thanks voor de reacties voor de rest. |
Quote:
Daar heb je toch genoeg input gehad? Kan me herinneren dat er best wel gereageerd werd. Dit gaat al snel weer de 'foute' kant op, jammergenoeg. Die vete tussen Misha en het VF-team zit blijkbaar diep geworteld :rolleyes: Het is een gave golf die alleen nog maar gaver gaat worden, zou jammer zijn als je dat niet bij zou houden. Ik kom nooit/weinig op meetings, vind het gaaf om zulke projecten via fora te volgen. :thumbup: |
Nee dat heb ik niet. Mij een beetje voor leugenaar uitmaken? :rolleyes:
Daarnaast hoef je ons niet te vertellen hoe wij moeten handelen op ons forum, Misha. Jouw mening om daar geen apart topic over te maken doet er gewoon niet toe, je bent met onze voorwaarden akkoord gegaan toen je je registreerde. Als je hier op wil reageren graag via PM om je eigen topic niet verder te bevuilen |
Quote:
Hahaha lange leve de democratie !! :thumbup: Evengoed een dikke golf.... |
Ik weet niet maar jij hebt toch zeker die reacties gepakt en in een apart topic gezet?
Dan heb je toch zeker een topic aan gemaakt, er is nu namelijk een topic wat er eerst niet was. Maar goed, gooi maar op slot.. als dat niet teveel gevraagd is althans. |
Als je het niet zeker weet moet je iemand niet becshuldigen heb ik altijd geleerd :rolleyes:
En nogmaals, dat heb ik niet gedaan Dit topic gaat niet op slot, Volksforum leden mogen gewoon hun mening geven over jouw auto. Als je dat niet wil lezen klik je dit topic toch gewoon niet open? |
Quote:
:D lekker makkelijk |
Quote:
nee dat heeft hij niet... en voordat ik het gedaan heb... ik ook niet. Wie het gedaan heeft lijkt me ook helemaal niet terzake doen. Als je geen topic wilt hoef je er geen aan te maken. Maar als je vervolgens andere topics die er volgens jezelf niet voor bedoeld zijn gaat volgooien met off-topic posts kan een mod ertoe besluiten om een topic te splitsen. Andere mogelijkheid was geweest om alle posts te wissen. Maar dan waren de rapen gaar geweest. Nogmaals je hebt jezelf aangemeld op dit forum, en daarmee de regels die erop gelden. Ben je het er niet mee eens dan ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt of om zelf een forum te beginnen met je eigen regels. (DAT is democratie Ralph) |
Quote:
Hahaha zo bedoelde ik het eigenlijk ook, niks mis mee hoor. (Vrijwillig aangemeld zijn op een forum waar democratisch regels zijn vastgesteld dus...) :thumbup: |
Quote:
Moet idd met relais geschakeld worden want de spoelen van de kleppen trekken teveel stroom om goed te kunnen schakelen met de knoppen. ben ook een relais schakeling aan het maken zonder al teveel draden enzo voor alles netjes te kunnen wegwerken en laten werken. |
klinkt goed :thumbup: Heb je de knoppen nu zonder relais geschakeld (in de asbak?).
|
Quote:
Ik geef eerder zelf al aan dat dat een betere optie was geweest.. en anders kan zoiets toch in overleg of niet? Als ik heel eerlijk ben vind ik dit forum meer op een dictatuur lijken dan op een democratie eigenlijk .. ik heb nu een topic van mijn auto wat ik niet zelf heb aangemaakt èn ik mag niet beslissen of het dicht mag of niet. :screwy: |
Misha je hebt n PB over de airride inbouw...
|
Quote:
Alles kan in goed overleg, maar als je je registeert op een webshop mag je toch ook je eigen prijzen niet bepalen? Dit heeft niks met politieke vormen te maken, maar met het feit dat je gebruiker op een online website bent en daarmee akkoord gaat met de richtlijnen en beslissingen die genomen worden door beheerders van die website. Als je het liever hebt start ik wel een topic over jouw auto en verplaats alle (on-topic) posts daar naartoe, dan HEB ik het topic (naar jouw maatstaven) ;) Zullen we het hier ook verder on-topic houden? |
Quote:
Ja idd... Je weet wel die mercedessen die op elke straathoek staan :shake: Je kunt overigens wel merken wie bij de VF crew in het sterretje kruipt hier... Misha... gewoon je eigen ding doen, het is weer eens geen BBS, dus dit kon je verwachten ;) |
eindelijk eens iemand die geen bbs'en onder z'n auto douwt, ik vind dit gewoon supernetjes staan. liggen goed in de wielkasten en het is zonder twijfel een origineel wiel. alleen al voor de keus om iets anders te doen dan andere krijg je van mij een 10. ik hoop snel op nieuwe foto's op een mooie locatie :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 09:26. |