![]() |
vandaag maar weer ff wat gedaan! Ik heb de achterruiten en achterklep ruit eruit gehaald. Daarna ff de stoelen en achterbank gedemonteerd, Dus vande week maar weer verder.
pics: ![]() ![]() |
nice...
helemaal zelf gedaan?;) |
vanavond maar weer ff bezig geweest deuren motorkap en spatborden eraf gehaald1 Gelukkig zag het er allemaal hard uit dus dat scheelt weer werk! Er zat alleen veel kit aan.
![]() |
Mooie aankoop, De pul had het er gisteren al over !
Komt helemaal goed met deze mk1 ! Succes ! |
Goed spul he. De 83er golfjes 1 :thumbup: :D Mijne zit ook helemaal vol met ML en andere antie-roest meuk.
Verder goed bezig, deze wordt weer in ere hersteld :thumbup: |
Quote:
:thumbup: zo is dat vanmiddag maar de motor eruit halen en het dashboard! |
en gelukt? ben net terug uit de schuur,bij mike een setje siglachroom ramen ingezet en een ander front en achterklep...
|
En de motor is erruit! Vandaag ff bezig geweest 1 motorsteun kapot flink mee ant kutten geweest!
pic“s: Op deze foto zit het voorscherm ernog op maar die is inmiddels al eraf gehaald moet ook nieuw trouwens! ![]() ![]() ![]() |
nice meindert:thumbup:
|
erg mooi projeckt succes er mee.
|
vandaag maar wat spullen gekocht voor de gti
2 orginele voorschermen ![]() 1 deur ![]() achteras(stabilisatorstang ff over zetten) ![]() |
:rock:
|
even bij meindert gekeken,dit aangetroffen...:D
![]() je ben tlekker bezig pik:thumbup: |
Inderdaad erg lekker bezig, schiet al op :)
|
jazeker schiet het op! zoals je hierboven al ziet heb ik hem vandaag ff goed schoon gespoten!
![]() |
vorige week heeft mn baas een 2.0i GTI 2E blok gekocht en die heb ik gelijk weer over gekocht want hij is wel leuk voor mn gti!!
vandaag hem er ff los in gehangen om te kijken of ie draait, starten ben ik nog niet aan toe gekomen maar dat komt wel ik moet eerst nog wat dingen aanpassen! sorry voor de onduidelijke foto (telefoon is kapot) ![]() |
komt goed pik,2ltr k-jetronic rocks:d
|
lekker hoor, mooi motortje gescoord zo te zien :D
|
vanavond weer leven in het motortje gekregen,eerste indruk:erg fel:D:D
meindert zal zelf wel even toelichten verwacht ik. ![]() ![]() nou gaat ie er weer uit voor de las en spuitjob. |
die koude startinjector :D
|
All times are GMT +1. The time now is 04:27. |