Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Het wat had jij vroeger topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=69205)

vdWal. 23-04-2010 06:39

nu ik dat zo lees allemaalij wij hebben ook nog wel een treinbaan gehad, en is er nog steeds alleen ver opgeborgen verloren intresse na de verhuizing een jaar of 9 geleden nooit meer iets aan gedaan..

was Ho en reden met fleischmann

Jel Golf 2 GTI 23-04-2010 06:59

hehehe, dit is echt leuk.

Euh ik blow ook maar sporadisch meer ze.
Ik word binnekort vader dus ik heb wel de bedoeling om ermee te kappen. :D

AIR MAX classic rules :D :thumbup:
Ik kocht meen eerste paar toen ik 16 was en ik word er 28 en koop ze nog steeds. Blijft de beste schoen ooit gemaakt.

Waar ik net trouwens aan dacht, Ik heb hier nog bijna 100m :wow: aan scalextric autobaan liggen.

Nog van mijn grootvader geweest.
Met de orginele boekjes om circuits na te bouwen enz..
Alles steekt nu in een doos ma hoop het ooit op zolder terug te kunnen bouwen.

golf3freak 23-04-2010 08:01

Eigelijks heben veel het zelfde gehad en gedaan, vroeger.
Leuk om te horen dit

The Clauw 23-04-2010 10:07

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
hehehe, dit is echt leuk.

Euh ik blow ook maar sporadisch meer ze.
Ik word binnekort vader dus ik heb wel de bedoeling om ermee te kappen. :D

AIR MAX classic rules :D :thumbup:
Ik kocht meen eerste paar toen ik 16 was en ik word er 28 en koop ze nog steeds. Blijft de beste schoen ooit gemaakt.

Waar ik net trouwens aan dacht, Ik heb hier nog bijna 100m :wow: aan scalextric autobaan liggen.

Nog van mijn grootvader geweest.
Met de orginele boekjes om circuits na te bouwen enz..
Alles steekt nu in een doos ma hoop het ooit op zolder terug te kunnen bouwen.

Is dat een reden om te stoppen dan ?

The Clauw 23-04-2010 10:09

led :D

EN OPPOMPEN HE :D

bobby-digital 23-04-2010 10:10

Quote:
Originally Posted by The Clauw
Het is beter dan drank.
Het veroorzaakt geen permanente schade zoals drank.
Het zorgt niet voor agressie ( drank wel ) maar voor rust.
Je kunt er beter door nadenken en vooral ook dieper.
Je creatieve geest wordt verruimd.

Ooit een gevecht gezien in een shop ?
Ooit iemand in coma gezien door het blowen?
Ooit een groep blowende zwervers gezien die allemaal haastig op zoek zijn naar wiet omdat ze niet zonder kunnen.
Wel groepen zwervers die drank of andere zware drugs moeten hebben.

Cannabis is gewoon een hele leuke plant.

Wat alleen heel jammer is, is dat de wiet van tegenwoordig VEEL te sterk is. De eis van de meeste rokers is dat je er van achterover moet slaan en dat is het probleem. Het is bijna een harddrugs en totaal niet te vergelijken met de wiet en hasj van vroeger.

Het is gewoon beter dan alcohol in alle opzichten. Punt uit.

Luister eens Smokey-mcPot;)

je hoeft mij echt de verschillen niet uit te leggen hoor, heb in m'n leven al aardig wat weggerookt;) maar zoals je zelf ook al hebt verteld kleven er aan weed toch cker grote nadelen... je wordt ontzettend lam (heb meer tijd op de bank doorgebracht dan in bed), kan leiden tot serieuze mentale problemen zoals depressies, je concentratievermorgen wordt stukken minder, je sociale contacten gaan naar de klote (drinken doe je meestal samen) enz enz

maja, genoeg hierover :cheers:

koenjanssen 23-04-2010 18:17

Italjet Formula 50 Williams Damon Hill uitvoering....

B-ram 23-04-2010 18:22

best grappig. Zo zie je maar weer dat VW gwn een way of life is. Vroeger deden we allemaal hetzelfde. Nu doen we dat weer. Best leuk om te zien!

Ik had ook altijd een crossfiets en speelde veel met auto's. En heb ook heel veel hutten en vlotten gebouwd. DAt was ook tof.

En ik had altijd een kinderfietsje met een Puch Maxi zadel. Menig schaafwonden aan opgelopen!!:D

Blowen doe ik ook al vanaf mn 14de. dan was het bijna dagelijks op een gegeven moment. Nu eens in de 3-4 maand ofzo. Ik ben tot nu toe altijd vrij makkelijk geweest in het stoippen met roken/blowen/drinken!.

De Pul 23-04-2010 18:30

die scalextric hadden wij trouwens ook....
airmax classic is nog zoiets,ik kan niet meer zonder:thumbup:

bluebastard 26-04-2010 00:04

Quote:
Originally Posted by Richard
op het einde de mooiste.. een aprillia sr scooter in geel paars

Zijn nog steeds the Shit !!
Leovinci straight Handmade carbon eronder..... :thumbup:

bluebastard 26-04-2010 00:06

Gerard Polo MK2 26-04-2010 21:42

Speelde vroeger eigenlijk alleen maar met autootjes.
En met lego auto's bouwen en anders hoogstens een garage daarvoor :D
En dan nog racebanen, RC auto's, etc.
Owjah hutten bouwen in het bos en in het hooi, dat was gruwelijk.

En zo weinig mogelijk op de fiets, maar zoveel mogelijk op skelter.
Zonder schommel-as, zodat je elke bocht op 2 wielen kon doen :D (en vol met schaaf/blauwe plekken zat als je thuis kwam :rolleyes: )

Daarna 2 tomosjes, 2 Peugeot Speedfights en 2 Aerox-en er door heen gejaagd.

Blowen nooit 'vast' gedaan, soms 1x in de 2 maand dan weer half jaar niet.
Doe mij maar een biertje!

JaapvdV 27-04-2010 22:41

Tja...beetje hetzelfde als iedereen denk ik.

Heel veel met LEGO gespeeld. Veel met technisch LEGO, maar ook hele steden bouwen en dan gelijk weer afbreken; bouwen is leuk, maar er mee spelen niet :D

Pijltjes schieten met de PVC-buis, hutten bouwen, crossen op de fiets, vlotten bouwen, skelter rijden als het maar buiten was :thumbup:

Broer Konijn 03-05-2010 21:42

Mijn leukste speelgoed waren toch wel mijn brommers, ik heb 3 puchjes gehad 5 spartametten een mobylette en 2 MT's, dit is er 1 van:

Reed echt heerlijk, 80cc, 24mm mikuni, luhao uitlaat 100 km per uur en genoeg power :D

Filmpje (nog met oude setup)
http://www.youtube.com/watch?v=-LtaKUm09Dg

Heb hem 2 jaar geleden verkocht voor een hele goeie prijs maar toch mis ik hem af en toe nog wel :rolleyes:

De Pul 03-05-2010 21:50

mooi ding,die mt,heb er zelf een stuk of 6 gehad.
meeste afgeragd in het bos etc.
daarnaast nog een yamaha dt,2xsuzuki ts,aprilia choppertje,honda nsr,2 mb5's en een gilera gsm gehad.
en natuurlijk een heel regiment pech maxi's,ciao's,citta's,een zenith, een speedfight x-race,2x een appie sr,een gilera dna en heb nu nog een malaguti firefox met 70cc setup>top ong.110km/u.
vind brommerrijden nog steeds helemaal super,de wind door je haren:D
want een helm opdoen,dat verrekken we:tongue:

Jel Golf 2 GTI 03-05-2010 21:51

Quote:
Originally Posted by The Clauw
Is dat een reden om te stoppen dan ?

Bwa Kga toch zeker een maand voor de bevalling stoppen zodat ik niet stoned in de verloskamer sta :D
Daarna een jointje op zen tijd zal geen kwaad kunnen, doe het ondertussen al een jaartje of 10 en wat minder zal geen kwaad kunnen.

Om ff te reageren op het feit dat je veel op de bank zit en weinig vrienden houd.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens maar dat komt ook denk ik omdat mijn drinkgroep van vroeger ook bijna allemaal geblowd hebben of het nog doen.

Ik heb het ook nooit zover laten komen dat ik een asso werd die niet meer buiten kwam.

Als ik moest kiezen tussen een biertje en een blowke ging ik zeker en vast mee zuipe. Blowke kon nog steeds daarna voor het slapen gaan :D

Maar genoeg hier over :D

Brommers kreeg ik niet vroeger maar heb wel veel gesleuteld aan die van men vrienden :D

Iemand nog camino's gehad. hahahaha :D

Johan-dtc 03-05-2010 22:06

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
Iemand nog camino's gehad. hahahaha :D

haha, honda camino.
jazeker, 2 stuks versleten

Broer Konijn 05-05-2010 19:33

Hier heb ik me ook uren mee vermaakt toen ik een jaar of 8 was:

Natuurlijk met bijbehorende voertuigset:

MeerArosa 05-05-2010 22:35

Dan ben je niet de enige, het hele eiland staat hier netjes op zolder.

breadfan83 05-05-2010 22:56

Daar speelde ik vroeger altijd mee als we bij m'n oma op bezoek waren. Die had dat eiland ook in de grote speelgoedbak zitten. :D

All times are GMT +1. The time now is 08:57.