![]() |
LOL @ heftruck...
en die amerikaanse RV is cool. |
Quote:
Het gaat hier wel om die Passat, ja! ;) |
Quote:
Inderdaad een mooi ding, compleet gerestaureerde GMC. |
Zoals het er nu naar uit ziet nemen we de Passat mee naar Volksdub :cool:
|
Quote:
haha nice! :thumbup: |
Zo, t Handboek van de Carbage Run is binnen :)
Echt een top organisatie als ik dat zo bekijk :thumbup: Krijg er steeds meer zin in! |
Anders ik wel :wuv:
|
Ik doe ook mee samen met 2 vrienden. Heb er ook echt super veel zin in :thumbup:
Wij hebben een Audi 100 2.3E uit `88. Lekker comfortabel en veeel ruimte binnen en natuurlijk een 5 cilinder :D Uitlaat is al modified :tongue: Moet nog het een en ander gebeuren + matgrijs rollen en sponsoring erop. ![]() |
Vette bak! Ben benieuwd naar t resultaat als jullie ermee klaar zijn.
Krijg ook steeds meer zin in de Run! |
UPDATE!
We hebben de spulletjes terug van Eurobis en inmiddels is het allemaal gemonteerd. Ook de verlichting is opgebouwd. Zie de foto's hier onder: Montage van het dakrek: ![]() En de verlichting: ![]() Klussen onder hoogspanning (en met bier deze keer!) ![]() Tadaa! ![]() Licht test Dakrek test: ![]() |
Hehe, was een leuk dagje gister :)
|
Zekers :thumbup:
Jennie verheugt zich al op de BBQ :D |
Juist, was zeker gezellig. Belachelijk veel volksforum (of familie van) aanwezig ;)
Reacties op de passat waren ook leuk. Zijn nog foto's gemaakt door de autoweek en onze pr-man heeft nog een intervieuw gegeven voor de lokale omroep. Geslaagd dagje dus. |
Heel vet, ben benieuwd als het helemaal klaar is...
|
Quote:
Hier een link |
Hey mannen, jullie hebben wat moois gemaakt van deze Challenge Passat. Ik moest eerst wel even slikken :D maar hij ziet er gelikt uit! Ik weet zeker dat deze fijne Passat jullie een mooie reis gaat bezorgen
|
Haha, je kent m niet meer terug he? :) Inmiddels hij is al wereldberoemd in Midden-Drenthe. We zullen m van het weekend meenemen naar Volksdub :)
|
Dit weekend natuurlijk te bewonderen op Volksdub ja :D, misschien dat we daar nog een sponsor tegenkomen met wat stickers...???
|
Lachen mannen! Ik ben benieuwd. Zie jullie wel binnenkomen dan. Kan niet missen!! :D
|
HAHA, had hem al wel in het echt mogen bewonderen, maar had dit topic nog niet eens gezien :)
leuke foto's maus :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:32. |