![]() |
Quote:
ben ook van mening dat de jetlampjes er weer terug in mogen :thumbup: misschien die met wat folie ofzo :confused: |
tja,laat de eigenaar daar nou anders over denken:D:D
ik vind het zelf wel heel cool zo,wacht maar tot de 16v lip op de grond ligt;) |
Leuk hoor Gerben, ik hou het topic ook in de gaten! :thumbup:
|
Quote:
mee eens! oogt meteen HÉÉL anders.... :D |
Quote:
:thumbup: :D :D nog 1 nachtje slapen(hoop ik) |
Quote:
:thumbup: |
Hey gerben,
Cool project! ik ben benieuwd hoe deze het asfalt gaat schrapen... |
Quote:
is wel de bedoeling dat ie flink laag komt te liggen ja,komen 13ers onder:D |
WOW dat is wel HEEL LAAG.. met 14inch kan de Jetta van de vriendin met het subframe op de straat... (onderlip moet er dan af)
|
Gerben, houd ervan om de stenen uit de straat mee te nemen als hij wegrijd :thumbup:
|
ingebouwde assteunen, de straatstenen stapelen zich op onder het subframe als je vooruit rijdt :D
Heb je dat ding nou al een keer verlaagd Gerben?? :D |
jetta lampen met geel folie lijkt mij geniaal.
zou ook het rode lijntje uit de bumper halen. maarja eerst maar eens omlaag he Gerben :D |
Is ie nou nog niet verlaagd?
|
nope,m'n lies begon weer eens op te spelen vanmiddag dus heb alleen de wielen gespoten...
![]() |
Quote:
Om een idee te geven, krijg je ongeveer zoiets.. en een bak ellende en problemen met de blauwpetten: klik en klik! Ben benieuwd, als je ook maar iets te hoog ligt zijn 13ers al geen gezicht vind ik.. maar we gaan het meemaken :) |
daar had je wel iets dunnere bandjes omliggen;)
heb deze combinatie ook onder de rat gehad en had,toen ik um imo mooi had staan,9cm onder de cl lip.... maar we zullen zien,ik wil de gti lip op de grond hebben zo'n beetje:d |
13ers op een mk2; ik zeg doen :D
![]() ![]() |
wat was die bandenmaat frank?
ik heb er 175/60 omliggen.... |
Quote:
175-50-13 op 7inch :thumbup: |
Daar zat 175/50-13 op inderdaad .. maar ja, anders krijg je zo'n ballonnencombinatie, das helemaal geen pan.
Als er zo'n dikke gti lip ding onder past dan ben je niet laag genoeg imo, dan moet je gewoon min. 14ers doen. |
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |