![]() |
Dit was mijn eerste V.A.G Fryslân meeting. Vond het zeer mooie locatie, mooie auto's binnen en buiten, ook weer hoop bekende gezien en gesproken. En ook even kennis gemaakt met de groep uit Groenlo. Al met al complimenten.
|
Was idd een erg mooie locatie, mooi weer en er stonden leuke auto's tussen, erg geslaagd dus :thumbup:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() meer foto's op ratlook.nl Groetjes Bonne, Nienke en Jelte |
vandaag ook even met de vr heen geweest, we hadden er mooi weer bij en er stonden ook mooie auto's tussen.
wat ik (en meer zo te lezen hierboven) jammer vond waren die auto's met iets te veel kleuren en lawaai dat die wel opt het terrein stonden en wij moesten er buiten staan. maar ja toch een leuke dag gahad. |
zo te zien was dat echt een dike meeting ook goed weer gehad
jammer dat ik hem helaas heb moeten misse :mad: |
Ook ik was van de partij vandaag :D
Het was een zeer geslaagde meeting, alles was zeer goed geregelt, de showroom vond ik heel leuk gedaan en het weer zat ook nog best goed mee :D Preview van de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() En meer op: www.vwculture.nl |
Zo wat een dag, en wat een superdikke vette meet gehad. Toplocatie, toppie snacks, goed weer, top sfeer, goed geregeld allemaal dikke super en eerste meet met live muziek, prijsje gesnord, wat wil je dan nog meer op een meeting. Top :thumbup:
Volgend jaar hier maar weer lijkt mij. |
Zo... Ze staan online
![]() Bedankt voor de foto's Alberto :rolleyes: Met je sloffies :tongue: ![]() Mooi hoor Hans! Maar niet weer aan mn kontje zitten he ;):D ![]() Stond er mooi op Hermanidez :thumbup: Ietsje breed... Dat wel... ![]() Super mooi! ![]() Prachtig detail Andreetje :thumbup: Gefeliciteerd met de 3e prijs collega :D ![]() Show 'n shine :cool: ![]() Welverdiende prijswinnaar :thumbup: Best of all ![]() Deze wil ik wel wat vaker zien... Echt mooi... Trouwens ook goed te waarderen: Naast n bokaaltje kreeg je als prijswinnaar nog een tas met leverworst van Kroon :) Dat wordt weer broodjes smeren! De rest van de foto's staat op www.watercooled.nl :) |
Quote:
thnx! |
Leuke dag, mooie auto's en mooi/droog weer..
Prijswinnaars gefeliciteerd :thumbup: |
kerelsss.....!!!
ik zeg: goed gedaan...!!! top locatie... eerste rit op lange afstand met de kever... bevalt me prima lekker cruisen... en hij heeft het vol gehouden..! En MIJN mening: Geniaal die zanger...!!! eens wat anders als dat gedreun.lekkere nederlands talige meezingers en een beetje eighty,s muziek TOP....!!! Het viel me op dat het eten niet duur was.......toppie hoor..!!! kerels op naar volgend jaar...!!! pics komen later |
@ Hans ...Trienes
hij rijd zo naar Heerde toe :thumbup: |
Quote:
X2 :thumbup: Je weet t altijd zo goed te verwoorden :D |
![]() Mooi hoor Hans! Maar niet weer aan mn kontje zitten he ;):D de volgende keer doe ik het zachtjes kerel...!! Vindt je vrouwtje vast niet erg... ;) |
Quote:
Als je me maar f waarschuwt ;) |
Gaaf die grijze Kevert!
|
Het was een goede meeting! Mooie locatie, en mooi dat we binnen mochten staan!
Genoeg mooie auto's gezien. Eten en drinken was ook goed geregeld. Enige minpunt vond ik die herrie uit die subwoofers :S Voor de rest was het super. Dorpsfeest in Hallum was ook geslaagd gisteren :mrgreen: |
Ben er heel even geweest, maar mooie auto's gezien en veel bekenden gesproken. Leuke locatie :)
Ben er niet lang genoeg geweest om ergens commentaar of lovende woorden voor te hebben, maar vond sommige uitgereikte prijzen ietwat opmerkelijk. |
Was topmeeting,nadat het katertje was overwonnen :beer2:
Mooie auto's lekker weertje toplocatie, wat wil je nog meer. Organisatie was super. Op naar volgend jaar :thumbup: |
Was idd een mooie dag, Goed georganiseert !
Hier een aantal fotos, meerdere volgen nog. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 00:02. |