![]() |
ben benieuwd om hem in het echt te zien zilver vind ik toch een mooie frisse kleur op een rallye :thumbup:
|
Idd mooie rallye ron !
Succes met de werkzaamheden ! |
Quote:
Laat maar even weten , dan kom ik ook even die kant op. Ben toevallig zaterdag vrij. |
De kleur bevalt mij eigenlijk ook steeds beter, het is alleen zo jammer van de plekjes rondom het voorraam.
|
Post verwijderd.
|
Ik ook? :thumbup:
|
Bij Peter was hij ook in goede handen, geen geld op bespaard. Alleen gewoon een beetje jammer van smaak, maar daar valt over te twisten.
Vandaag kentekenplaat voor vervangen en voor en achter nieuwe plaat houders gemonteerd. Kofferklep rand die ik vervangen had voor een zwart gespoten , maar even in kleur gespoten met een spuitbus. In ieder geval een stuk beter gezicht. Zo gaan we langzamerhand verder met de kleine dingen. Mistlampen komen als het goed is ook vandaag ( straks). |
Kijk ga het Topic ook zeker volgen? :thumbup:
En wat betreft van die knikkerbus :shake: Toen ook zeker geschrokken, en erg jammer..! :eek: |
Leuk project, blijf hem zeker volgen! :thumbup:
|
Gaat iets moois worden zo te horen!
Ben trouwens wel benieuwd waar je die mistlampen vandaan hebt en wat dat zoal moet kosten, als je dat wilt vertellen. (mag via PB) Ik weet namelijk niet of ik ze wel erbij heb zitten. :rolleyes: |
Helemaal mee eens?
|
Quote:
Een vriend/kennis van mij had ze nog liggen. (melg60) de meesten kennen hem wel. En hoezo weet jij niet of je ze erbij hebt zitten? Heb jij pas een rallye gekocht dan die uit elkaar ligt ? Zo ja, pb me dan maar even , misschien kan ik wat onderdelen voor je regelen. Ben benieuwd naar jou rallye, stuur maar wat foto`s ... :thumbup: |
Ron, ik heb inderdaad ook zeer recent een gekocht, een echte opknapper die inderdaad behoorlijk uit elkaar ligt. (maar wel compleet volgens verkoper) En het was een grijze waar jij ook achteraan gebeld hebt. Dat zegt waarschijnlijk wel genoeg? ;)
|
Ben benieuwd naar de vorderingen , check pb.
;) |
Vette bak :thumbup: Success ermee, maar dat zal wel lukken denk ik ;)
|
Gaat helemaal goed komen , nu eerst druk thuis aan het verbouwen. Daarna weer verder met de auto.
First things first |
mooi ding maak er wat moois van ! ook aanwezig bij de rallye meeting
|
Gisteren weer even wat kleine dingen aan de auto gedaan.
Bij TheoWob zijn bedrijf even een g60 logo voor de gril gekocht en een rallye logo voor de achterzijde. Kon eindelijk het woord: kompressor van zijn kont af en synchro van de gril. ![]() Daarna even bezig geweest met het interieur weer , rode deurbak aan de linkerkant plaats gemaakt voor een originele zwarte. De rechterkant heb ik maar even snel zwart gespoten omdat ik geen andere had op dit moment. Het leer maar even behandeld en een stofzuiger er doorheen gehaald. ![]() Ik heb mijn 9j borbet velgen omgeuild voor een setje bbs rs 070 . Deze dienen opgeknapt te worden, maar het is altijd beter dan die borbet velgen. Ik heb deze ook te ruil staan op het forum , omdat ik eigenlijk witte compomotive , speedline of oz velgen wil in 17 inch. Maar voorlopig moet ik toch rijden en zitten de rs`n eronder. Als ik niet de velgen kan vinden die ik wil , dan knap ik deze op en plaats ik even een betere maat band ipv. 205-50-15 :screwy: ![]() Dus voorlopig maar even in deze staat komend weekend meeting pakken, het is niet anders. :rolleyes: |
Ik vind het netjes uitzien zo, Ron. :thumbup:
Rallye heeft inderdaad het probleem dat zo'n ding schreeuwt om een set grote of brede velgen. Hoe is die van jou trouwens verlaagd?? Ps. linkje volgt vandaag of morgen. ;) |
[QUOTE=Ron mk1]Gisteren weer even wat kleine dingen aan de auto gedaan.
Bij TheoWob zijn bedrijf even een g60 logo voor de gril gekocht en een rallye logo voor de achterzijde. Kon eindelijk het woord: kompressor van zijn kont af en synchro van de gril. Hey Ron, Zo he !!! jij hebt niet stil gezetten zeg...de Rallye embleem in kleur. Heb je het toch de velgen kunnen ruilen? :) |
All times are GMT +1. The time now is 03:52. |