![]() |
ik had hem ook even bekeken op de meet dub05 en zag er super uit,ik zou hem mooi deze kleur houden als ik jou was.
lekker kleurtje :thumbup: |
hier al mijn foto's : :D
![]() ![]() ![]() ![]() dat was het weer... :thumbup: |
Zo weer een kleine update :D
Nog iets veranderd aan de rallye wat ik al heel lang wou :) de uitlaat ![]() ![]() ![]() ![]() Dat was het al weer maar wel hele verbetering al zeg ik het zelf :thumbup: |
ziet er goed uit zeg :thumbup:
|
Quote:
bedankt :thumbup: komen nog betere foto's :) |
je bent zeker blij dat ie nog niet zwart is zeker.
ik heb hem op dub05 even bekeken en vind deze kleur wat frisser dan zwart. zeker een mooie opvallende rallye als ie zwart is zie van afstand nauwekijks dat het een rallye is. gr pieter. |
nette auto zo , nu die achter lampen nog in de kliko :D
|
Super Rallye, en nu eindelijk ook een mooie nette bijpassende uitlaat d'r onder. :thumbup:
|
Quote:
:iamwithst |
erg mooi uitlaatje,ziet er netjes uit zo!! :thumbup:
|
de achterlichten blijven erin ! ziet er net zoals het kleurtje wat frisser uit
|
Quote:
:D |
Quote:
:D |
hey vraagje
hoeveel mensen hebben onder de rallye nog helemaal de originele uitlaat van voor tot achteren of ben ik 1 van de weinige ? was ik effe benieuwd naar heb alle tussen dempers er nog onder zitten zal morgen effe foto maken :D |
Quote:
ik denk verdomd weining,ik heb de mijne vervangen door een eps uitlaat van rvs. gr pieter. |
Hier nog origineel, al is het systeem niet echt in denderende staat geloof ik...
Overigens, stuk netter met de nieuwe uitlaat. :thumbup: |
Nee helaas bij mij zit het er ook niet meer onder.
En ik moet ook op zoek naar een ander spruitstuk want die is lek en ik hoop dat hij lek is op het flexibele gedeelte. Grtjs Piet |
Mijn uitlaatsysteem is op de eindemper van Supersprint na,nog wel origineel,
En ik denk dat de meeste eindempers op de Rallye's inmiddels wel vervangen zijn ;) Jammer dat je spruitstuk lek is Piet.ik hoop dat het meevalt? ik meende dat er op MP nog eentje stond van een Rallye? ik zal het ook eens in de gaten gaan houden voor je :thumbup: |
Quote:
alles kan gemaakt worden...gelast ;) gr pieter |
Quote:
Ik ga over een maandtje ff kijken wat er precies lek is. En diegene op marktplaats heb ik zien staan ,maar ik kan ook een vw Motorsport spruitstuk kopen, alleen mist ik dan de voorpijp. Deze zijn iets dikker is mij verteld. Maaruh eerst maaris kijken wat er lek is. |
All times are GMT +1. The time now is 16:24. |